Gå til innhold

Deprimert..eller syk??

Gjest leimegogtrist..

Anbefalte innlegg

Gjest leimegogtrist..
Skrevet

Jeg har i noen uker vært slapp,svimmel og i generelt dårlig form. En tur hos legen avdekket ikke noe, og jeg ble sendt hjem med etpar ukers sykemelding og en diffus diagnose, et muligens virus.

Nå har det gådd en uke, plagene med svimmelhet er der fremdeles, men jeg er i tillegg skikkelig nedfor og gråter for alt og ingenting. Kan sitte og stirre i veggen på timesvis og føler at alt er håpløst.

Nå lurer jeg på om jeg er deprimert? Kan det ha vært det som i utgangspunktet har vært grunnen til mine plager?

Eller er legens diagnose rett, at jeg har en virussykdom og kjennner meg utafor på grunn av det?

Må legge til at legen hadde det svært travelt den dagen jeg var der, og jeg føler nok at han tok litt lettvint på det. Bør jeg ta turen en gang til? Eller bare vente og se om det blir bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at en depresjon godt kan gi disse symptomene. Men det kan jo et virus også. Ikke rart du blir lei deg når du har det sånn. Vet ikke hvor mange uker du har hatt det sånn, men blir du ikke bedre så gå til legen på nytt.

Skrevet

Jeg ville tatt turen en gang til og spurt om det kan være en depresjon, for å være på den sikre siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...