Gjest D*lilith Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Noen som vet om zyprexa hjelper med en gang? Mot tankekjør,vil sove med tankene hindrer meg. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg merket endring allerede samme kveld da jeg tok min første Zyprexa. Det var himmelsk i den tiden der ;-) Ville forsøkt det jeg ja....:-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg merket endring allerede samme kveld da jeg tok min første Zyprexa. Det var himmelsk i den tiden der ;-) Ville forsøkt det jeg ja....:-) Takk,da tar jeg en. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Takk,da tar jeg en. :-) Sov godt i natt da ;-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 :-) Sov godt i natt da ;-) Tusen takk,satser på det,de var utgått men det gjør sikkert ingenting. God natta ; ) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Den bedrer søvnen fra første kveld. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Den bedrer søvnen fra første kveld. Merket det for jeg fikk sove i natt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.