bibben Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Siden jeg i helgen hoppet over den faste dosen med medisiner en eneste dag har jeg hatt en underlig og svært ubehagelig smak i munnen. Det er en slags kjemisk, besk smak og ligner den man får av Imovanes synonympreparat (som jeg ikke i farten husker navnet på). Smaken er der mest når jeg spiser noe, da smaker alt beskt, men smaken dukker også opp ellers også. Siden dette nå har vart siden natt til søndag begynner jeg å lure på om det kan være en form for bivirkning eller en annen form for forstyrrelse av smakssansen. Når jeg slipper katastrofetankene til så kan jeg få forestillinger om at det er noe galt i hodet mitt, eller om det er noen ustyrlige vrangforestillinger. Kan du hjelpe til med en oppklaring av fenomenet, eventuelt også med råd om hvordan jeg blir kvitt dette? Er det andre som har opplevd noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313547-nhd-underlig-smak-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.