sonjar Skrevet 10. juli 2001 Del Skrevet 10. juli 2001 Jeg har fått meg en tatto, men ble ikke fornøyd. Nå vil jeg fjerne den med laser. Er det noen son har gjort dette som kan fortelle meg litt om det? Min tatovering er blå og grå,og den er formet som en piggtrå rundt overarmen.Vil det bli arr/missfarging? Hva koster det og er det smertefult? Vær så snill å svar meg hvis du vet noe om dette!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 10. juli 2001 Del Skrevet 10. juli 2001 Jeg aner ikke hva det koster osv. Men en tidligere Baywatch skuespiller hadde en passelig stor tatovering på skulderen og de nyeste episodene nå er den fjernet på skuepspilleren, og hele skulderen hans er grønn aktig. Det var med andre ord ikke noe særlig pent. Men dette gjaldt en litt større tatovering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sniken Skrevet 11. juli 2001 Del Skrevet 11. juli 2001 hei...kan du ikke prøve å tatovere noe nytt over eller ta noen flere for å jevne det ut...prøv med noen fake tatoer og se om det blir bra...lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Hei, jeg vile ha prøvd å legge en ny tatovering over den gamle. En god tatovør kan gjøre et utrolig pent arbeid ut av en oppgave som dette. http://trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nero Skrevet 14. juli 2001 Del Skrevet 14. juli 2001 Hei:) Skal du fjerne en tatovering med laser er ikke dette gjort på en-to-tre! Laseren vil fjerne ett tynt hudlag for hver gang, og dette er en prosess som vist kan ta årevis (ta dette tidsperspektivet med en klype salt til du får undersøkt det med en spesialist). Sabla dyrt er det og! Når det gjelder den skuespilleren i baywatch som Muscular nevnte kan det hende att noe av fargen sitter dypere enn de andre og att laseren ikke har fjernet nok enda, slik at bare grønfargen sitter igjen. Dette vil dog bedre seg ved flere behandlinger! Hilsen: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonjar Skrevet 18. juli 2001 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2001 Hei, jeg vile ha prøvd å legge en ny tatovering over den gamle. En god tatovør kan gjøre et utrolig pent arbeid ut av en oppgave som dette. http://trim.no Jeg har tenkt på dette, men det er bare det at tatoveringen rundt armen helst skal være bein. den er skikkelig sjev, den går liksom på skrå nedover og dette ser rett og slett dumt ut! Nå i sommer har jeg måtte gått med t-skjorte med lange armer for å skjule den. Går jeg med kort t-skjorte skjules halve, og resten kommer tilsyne på skrå nedover. Så hvis jeg tatoverer ny over slik det egentlig skal være, bent altså, blir det enda rarere, da vil tatoveringen gå to veier, en rett over og en som går nedover..Ellers er mønsteret helt OK! Så jeg er nok nødt å fjerne den, deler av den i alle fall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonjar Skrevet 18. juli 2001 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2001 Hei:) Skal du fjerne en tatovering med laser er ikke dette gjort på en-to-tre! Laseren vil fjerne ett tynt hudlag for hver gang, og dette er en prosess som vist kan ta årevis (ta dette tidsperspektivet med en klype salt til du får undersøkt det med en spesialist). Sabla dyrt er det og! Når det gjelder den skuespilleren i baywatch som Muscular nevnte kan det hende att noe av fargen sitter dypere enn de andre og att laseren ikke har fjernet nok enda, slik at bare grønfargen sitter igjen. Dette vil dog bedre seg ved flere behandlinger! Hilsen: Tusen takk for svar, det virker som om du har litt peiling på dette..Det at det er dyrt og tar lang tid er ikke det verste. Det verste er at jeg bor så langt unna en klinikk som utfører dette. Jeg vet at det er bare i Bergen og Oslo det finns slike klinikker. Og jeg bor langt derfra, et godt stykke nordover. Jeg får bare be om at jeg kommer inn på skole et av stedene..Det er eneste mulighet jeg har for å få fjernet den. Og jeg vil helst ha begynt prosessen så snart som mulig.Jeg kan ikke gå med korte t-skjorter eller bikini eller noe.Det er veldig fortvilende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noor@lis Skrevet 18. juli 2001 Del Skrevet 18. juli 2001 Tusen takk for svar, det virker som om du har litt peiling på dette..Det at det er dyrt og tar lang tid er ikke det verste. Det verste er at jeg bor så langt unna en klinikk som utfører dette. Jeg vet at det er bare i Bergen og Oslo det finns slike klinikker. Og jeg bor langt derfra, et godt stykke nordover. Jeg får bare be om at jeg kommer inn på skole et av stedene..Det er eneste mulighet jeg har for å få fjernet den. Og jeg vil helst ha begynt prosessen så snart som mulig.Jeg kan ikke gå med korte t-skjorter eller bikini eller noe.Det er veldig fortvilende. Har hørt at det tar fra 4 til 12 måneder. Men det spiller jo en stor rolle hvor stor den er og hvor langt ned i huden fargen sitter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.