Gå til innhold

Tom og likegyldig

Gjest Øyenstikkeren

Anbefalte innlegg

Gjest Øyenstikkeren

Jeg er nok deprimert,men vil ikke gjøre noe med det. Personen jeg er så glad i har avvist meg, sikkert pga. at jeg ikke er helt A4.

Jeg gidder ikke grine engang lenger, er bare helt tom. Kan ikke bli frisk fra lidelsene mine, så jeg putter i meg beroligende fordi de der SSRI ikke fungerer for meg. Er ung, voksen, men føler livet mitt er ødelagt,eller jeg vet det er ødelagt.Men er for sta til å bare gi opp. Klarer ikke motivere meg selv til å gå i terapi igjen heller.Jeg vil gå til den gamle behandleren, men alle andre sier jeg burde prøve en ny. Men jeg bryr meg ikke lenger.Den jeg elsker vil ikke ha meg, fordi jeg ikke er normal. Detføles som om sjelen min er borte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313611-tom-og-likegyldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...