Gå til innhold

Mystisk vekt, hvor sitter kiloene?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk opp 17 kg under graviditeten.

Andre sa at det så ut som jeg hadde gått ned alt etter fødslen. Jeg syntes at jeg fortsatt er noe større, men jeg prøvde en trang jeans bare for å prøve. Men så passet den! Satt akkurat som før jeg ble gravid. Så tenkte jeg at jeg skulle veie meg da, for det kan vel ikke være så mange kilo igjen som skal bort da? Men joda, jeg hadde fortsatt åtte kilo igjen som skal bort. Så mystisk at den buksa passer da. Åtte kilo fra eller til er jo ganske mye. Så da skal jeg altså gå ned åtte kilo, men da spørs det om den buksa passer etterhvert? Hm, dette skjønner jeg ingenting av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313648-mystisk-vekt-hvor-sitter-kiloene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har en del festet seg mellom hoften og bysten, altså rundt livet og litt over og under. Ikke pent! Men bukser kan sitte (nesten) som før, om de ikke er for trange i livet.

Ja, jeg mistenker de for å ha fordelt seg slik: litt i kjakan, litt på ryggen (æsj!!) og så på mage og dansehåndtak. Men jeg har altid lagt på meg jevnt over tidligere, derfor syntes jeg dette var mystisk :-)

Ja, jeg mistenker de for å ha fordelt seg slik: litt i kjakan, litt på ryggen (æsj!!) og så på mage og dansehåndtak. Men jeg har altid lagt på meg jevnt over tidligere, derfor syntes jeg dette var mystisk :-)

Er det ikke litt på puppene også? Det fikk jeg (i tillegg til "dansehåndak" osv. ...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...