Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Jeg skal ned 30-35 kg. Har gått ned 6,5 siden slutten av juni, så har forsatt mange igjen. Har også veid ennå 10,5 kg mer enn jeg gjorde når jeg starte opp i juni nå.

Vil gjerne følge med på denne tråden om jeg får lov. Jeg har nemlig veiedag mandag og ikke fredag.

Gjest nowornever

Gleder meg til å komme i gang :)

Men kanskje vi skulle lage en tråd først hvor vi forteller hvilke forandringer vi gjør i kosten og aktivitetsnivå? Kanskje vi kan få noen tips av hverandre.

Synes Glimtipper her har et veldig godt forslag!!

Hvis dette skal funke for alle de som har meldt interesse i denne tråden, _må_ det være en form for "struktur" og presentasjon.

Håper noen kan ta på seg oppgaven med å starte på en oversiktelig og grei måte :)

Jeg vil så gjerne bli med å få det til men er ikke noe teknisk annlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...