Gå til innhold

Mulighet for "paypal" donasjon på forumet

Anbefalte innlegg

Psykiatri forumet er jo som kjent gratis, og NHD svarer på de fleste spørsmål, mer en de 15 han får betalt for å svare på i uken. Mange nettsider har en donasjonsfunksjon der brukere frivillig kan donere en sum som støtte for å drifte vedtaket. Hva tror dere om noe slik her, de fleste her er jo ofte interessert i NHD`s synspunkter og kanskje det kunne vært en motivasjon for NHD å fortsette med samme aktivitetsnivå. Personlig synes jeg NHD``svar ofte er korte, men svarene er klare og konsise, Bare en ide, hva tror dere?

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Føler det ville legge mer press på NHD, så jeg tror ikke det er en god løsning. Han får nok betalt, fordi mange kommer hit nettopp pga han, så jeg tror neppe han er ulønnet. Det _vet_ jeg selvfølgelig ikke sikkert.

Føler det ville legge mer press på NHD, så jeg tror ikke det er en god løsning. Han får nok betalt, fordi mange kommer hit nettopp pga han, så jeg tror neppe han er ulønnet. Det _vet_ jeg selvfølgelig ikke sikkert.

Tror ikke det hadde fungert. Evnt kunne man starte slik som de andre forummene, men med det kriteriet at man ikke da kunne spørre fagperson mere enn 1 gang i uken (ny tråd), da jeg tror enkelte ville hatt problemer med å begrense seg.

Ser poenget med at det kan legge press, men det var ikke hensikten med forslaget fra min side. Hvis noe slikt skulle være aktuelt, hadde det vært en brukeranonym donasjon slik at det ikke skulle være tvil i om noen brukere ble priopritert pga donasjoner. Og jeg hadde ikke forventet at han hadde svart på flere spørsmål, han svarer jo på de fleste spørsmål hver eneste dag der det er relevant :) Tenkte bare at det kunne vært fint for mange av oss å vise tallnemlighet for den utrolige jobben han gjør. Det her er jo den eneste måten jeg vet om, hvor man gratis kan anonymt stille spørsmål til en psykiater .

hidi, the scorpion

Ser poenget med at det kan legge press, men det var ikke hensikten med forslaget fra min side. Hvis noe slikt skulle være aktuelt, hadde det vært en brukeranonym donasjon slik at det ikke skulle være tvil i om noen brukere ble priopritert pga donasjoner. Og jeg hadde ikke forventet at han hadde svart på flere spørsmål, han svarer jo på de fleste spørsmål hver eneste dag der det er relevant :) Tenkte bare at det kunne vært fint for mange av oss å vise tallnemlighet for den utrolige jobben han gjør. Det her er jo den eneste måten jeg vet om, hvor man gratis kan anonymt stille spørsmål til en psykiater .

''Det her er jo den eneste måten jeg vet om, hvor man gratis kan anonymt stille spørsmål til en psykiater .''

Det er et kjempetilbud!

Men kanskje noen av de som spør og får svar føler seg forpliktet til å donere litt, selv om det blir gjort anonymt.... Tror endel av poenget her, er at ingen skal føle press av noen slag, her er _alle_ hjertelig velkomne, og svarer ikke "sjefen", så svarer andre i samme situasjon etc.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...