Gå til innhold

Kjennes ut som jeg "tørner" helt!

Anbefalte innlegg

Uæææ.Jeg føler meg kjemperar i kveld. Er jeg i ferd med å miste forstanden/fotfestet?? :-o Alt "svever" på en måte. Har sug i magen og føler jeg ramler nedover, nedover, nedover...!Veldig nifst.

Var utenfor en liten tur i stad(måtte lufte dyret mitt) og syntes det var mistenkelig stille..fikk et lite øyeblikk for meg at alle andre mnskr. på jorden var utryddet, jeg var alene igjen! :-o Men jeg skjønner at det ikke kan være aånn altså, så da er jeg vel ikke helt koko blitt?!!?

Jeg har sovet dårlig de siste nettene, ikke behandlet kroppen så bra og helt utkjørt av grubling,stress, følselsesmessig kaos etc. Har presset meg mye på enkelte områder. Har jeg dratt strikken for langt nå? Kan det være farlig? Er sikkert bare overnervøs her nå, sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313823-kjennes-ut-som-jeg-t%C3%B8rner-helt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere da jeg var skikkelig dårlig følte jeg at jeg var det eneste menneske igjen på jorden,det er en skummel følelse.

Håper du får deg noe søvn snart og at det år bedre for deg : )

Gode tanker fra meg.

Tusen takk,snille du!

Ja, håper jeg får sove, det er sårt tiltrengt, men den vonde følelsen i meg gjør at jeg ikke tør å legge meg:-o Frykter det blir verre da. Dilemma, men...Må liksom sitte her med lyset på og se at dol oppdateres...at det er andre her.

*gode tanker tilbake*

Gjest D*lilith

Tusen takk,snille du!

Ja, håper jeg får sove, det er sårt tiltrengt, men den vonde følelsen i meg gjør at jeg ikke tør å legge meg:-o Frykter det blir verre da. Dilemma, men...Må liksom sitte her med lyset på og se at dol oppdateres...at det er andre her.

*gode tanker tilbake*

Tusen takk for gode tanker : )

Du kunne jo prøvd å fått noe å sove på?

Forferdelig å ikke tørre å gå å lege seg.

Jeg har bukt zyprexa i det siste og det har hjulpet meg : )

Tusen takk for gode tanker : )

Du kunne jo prøvd å fått noe å sove på?

Forferdelig å ikke tørre å gå å lege seg.

Jeg har bukt zyprexa i det siste og det har hjulpet meg : )

Trodde jeg hadde noen vival et sted, men kan ikke finne de nå-typisk:(

Skal snart til legen igjen, skal spørre om å få noe sovegreier, tror jeg ja..Bra du har funnet noe som hjelper deg:)

Gjest D*lilith

Trodde jeg hadde noen vival et sted, men kan ikke finne de nå-typisk:(

Skal snart til legen igjen, skal spørre om å få noe sovegreier, tror jeg ja..Bra du har funnet noe som hjelper deg:)

Håper du finner noe som hjelper for deg,utrolig vanskelig å ikke få sove.

Lykke til : )

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...