bustebeisa Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Etter å endelig ha blitt kvitt smerter som har hindret meg i å bevege meg som jeg vil, har jeg endelig kunnet begynne å trene igjen. Forrige lørdag: Gå tur på 30 min. Søndag: Jogg i 25 min. Gåtur på en time. Mandag: Krønsj fight 1 time. Gåtur på litt over ei mil. Tirsdag: Gåtur 45 min. Krønsj mowe 1 time. Onsdag: Gåtur 45 min. Torsdag: Sykle 30 min. Fredag: Krønsj mowe 1 time. 3 timers gåtur. Lørdag: Jogg 25 min. Styrketrening 45 min og 10 min for å få ut litt agresjon med boksehanske og sandsekk. :-) 1.5 timers gåtur. Godt å være tilbake i bevegelse igjen. :-) 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Det er gaaanske imponerende å finne innlegg med ukas trim halv syv på søndags morgen :-)) Du er kjempeflink, håper formen fortsetter å være så du kan trene videre. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Det er gaaanske imponerende å finne innlegg med ukas trim halv syv på søndags morgen :-)) Du er kjempeflink, håper formen fortsetter å være så du kan trene videre. Sitter nå her på jobb, så noe må man finne på. Håper også formen fortsetter å stige. Målet må være å oppnå noen av resultatene dine når det gjelder vekt også. :-) Ble kjempeglad da jeg leste i et innlegg at Inger rugbrød var fint å spise. Smaker kjempegodt og metter fint. Eneste problem er at jeg ikke finner det i noen av butikkene her hvor jeg bor. Pleier ta med meg et når jeg reiser hjem fra kjæresten. 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Sitter nå her på jobb, så noe må man finne på. Håper også formen fortsetter å stige. Målet må være å oppnå noen av resultatene dine når det gjelder vekt også. :-) Ble kjempeglad da jeg leste i et innlegg at Inger rugbrød var fint å spise. Smaker kjempegodt og metter fint. Eneste problem er at jeg ikke finner det i noen av butikkene her hvor jeg bor. Pleier ta med meg et når jeg reiser hjem fra kjæresten. Du kan bake det selv - det er kjempelett :-) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Du kan bake det selv - det er kjempelett :-) Hmm... ... men da blir jeg jo den komplette husmor på kjøkkenet. Er vel bare brød jeg ikke baker. ;o) 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hmm... ... men da blir jeg jo den komplette husmor på kjøkkenet. Er vel bare brød jeg ikke baker. ;o) Man kan være både husmor og kul, så det går helt fint :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Denne uka har jeg rørt meg mindre enn det jeg pleier. 1 time aerobics og 2.5 time sykling er alt 0 Siter
....AV Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Tirsdag: 25 min joggetur/løpetur (hvor går egentlig grensen mellom jogging og løping?) Torsdag: Var med på guttungens trening, var aktiv i ca. 40 min, tenker jeg. Fredag: 1 time Friskis&Svettis. Veldig bra time, jeg var skikkelig gåen etterpå. Søndag: familietur 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Litt slapp uke, men hadde 11329 steg på onsdag og 15026 i går. I dag har jeg vært på tur noen timer med barna. Vi hadde 21 grader her, så det var jo deilig sommertemperatur Så langt i dag har jeg 13075 steg. Tipper det blir kun noen få til. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Onsdag - 1 mil sykkeltur i friskt tempo Torsdag - en liten times spasertur tildels i litt tempo motbakke Fredag - 3,5 km trimsykkel + 10 min styrke før frokost + en halvtimes aktivitet med ungene på den lokale skoleågrden om kvelden 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Søndag: 1 time styrke Fredag: 1 time step + sykle til og fra jobb mandag og fredag. Rakk ikke mer denne uka jeg... (men jeg har gått ned 2 kg siden 1. august) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Mandag, onsdag og fredag trente jeg 1 1/2 time på treningssenteret. Oppvarming, styrke og kondis/fettforbrenning. Torsdag: 30 min rask gange Søndag: Skogstur, gikk 2 timer og 40 min. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Har hatt mine to vanlige joggeturer i uka, runde på drøye 5 km. Det er innmari mørkt, så jeg er livredd for å møte elg :-) 0 Siter
sant å si Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Mandag: 10560 steg Tirsdag: 15100 Onsdag: 12700 Torsdag: 14260 Fredag: 13155. Har ikke brukt skritt-telleren i helga, på lørdag tok jeg det heeeelt med ro, og i dag har jeg gått en times tur. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Mandag: 35 min styrketrening + en rusletur i lysløypa Tirsdag: ingenting Onsdag: En halvtimes rusletur i skogen + 40 min styrketrening Torsdag: ingenting Fredag: 40 min styrketrening Lørdag: ingenting Søndag: 3 timers familietur i skogen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Mandag: 4 timers fjelltur Tirsdag: ingenting Onsdag: ingenting Torsdag: ingenting Fredag: ingenting Lørdag: ingenting Søndag: ingenting 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Mandag: 4 timers fjelltur Tirsdag: ingenting Onsdag: ingenting Torsdag: ingenting Fredag: ingenting Lørdag: ingenting Søndag: ingenting Slitsomt! *knise* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Hmfr.. Teit tråd... Gni det inn liksom.... Jajajajajjaja..... ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Slitsomt! *knise* Spesielt mandagen var hard! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Spesielt mandagen var hard! Hihi, regner med reprise i morgen! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.