bustebeisa Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Hmfr.. Teit tråd... Gni det inn liksom.... Jajajajajjaja..... ;0) Du var da med på noe av det da. :-) Pluss at jeg gjør det jo bare for å kunne holde følge med deg. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Du var da med på noe av det da. :-) Pluss at jeg gjør det jo bare for å kunne holde følge med deg. :-) Blablablablablablablaaaa........ * Tenner meg en røyk nå* ;0) Tirsdag er jeg med :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Du var da med på noe av det da. :-) Pluss at jeg gjør det jo bare for å kunne holde følge med deg. :-) Forresten har jeg sprekt fullstendig denne uka.. :0( Cola nesten hver kveld...Og spist så mye snop og feit mat at jeg kvalmer av meg selv...Veide meg i går, merklig nok hadde jeg bare gått opp en halv kilo!... I morgen, da er det slutt..Skjerpe meg... Pusse støvet av sykkelen, og finne frem stepperen. Så du får bare finne frem pisken igjen ;0) 0 Siter
bustebeisa Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Forresten har jeg sprekt fullstendig denne uka.. :0( Cola nesten hver kveld...Og spist så mye snop og feit mat at jeg kvalmer av meg selv...Veide meg i går, merklig nok hadde jeg bare gått opp en halv kilo!... I morgen, da er det slutt..Skjerpe meg... Pusse støvet av sykkelen, og finne frem stepperen. Så du får bare finne frem pisken igjen ;0) Det som er det urettferdige her i livet. Du spsier som en gris til tider og legger ikke på deg, bare jeg går forbi gåtekjøkkenet og kjenner lukta av maten, hopper det på tre kg med en gang. :-) Synes heller du skal fortsette i samme stil til uka jeg. Tenk hvor mye jeg må trene, om du skal trene i tillegg.. Hjelpe meg. Må ta fri fra jobb for å rekke det. Husk at jeg bare prøver å ta litt innpå deg. :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Det som er det urettferdige her i livet. Du spsier som en gris til tider og legger ikke på deg, bare jeg går forbi gåtekjøkkenet og kjenner lukta av maten, hopper det på tre kg med en gang. :-) Synes heller du skal fortsette i samme stil til uka jeg. Tenk hvor mye jeg må trene, om du skal trene i tillegg.. Hjelpe meg. Må ta fri fra jobb for å rekke det. Husk at jeg bare prøver å ta litt innpå deg. :-) Hihii, sant nok , jeg legger ikke kjapt på meg... Men de sniker seg innpå, sakte men sikkert ;0) Og du er jo MYE sprekere enn meg..Så du må ikke trene for mye uten meg, da klarer jeg ikke holde følge!... Må huske du har en fremtidig kols pasient på slep............. 0 Siter
Speak Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Du har jo vært superflink. Onsdag: 45 minutter Coreball Fredag: drøyt 3 mil sykkeltur. Hjelpes meg - nå fikk jeg straffen for ikke å ha syklet etter ferien... Søndag: Klatret. I tillegg blir det jo noen gåturer. 0 Siter
Orio Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Kan jeg melde meg på her? Hvilken dag er det "meldeplikt"? 0 Siter
Orio Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Synes du har trent mye. Er det krav om så stor innsats for å få være med? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. september 2008 Skrevet 13. september 2008 Synes du har trent mye. Er det krav om så stor innsats for å få være med? De her trådene er ment for å motivere hverandre til trim. All trim er bedre enn ingen og det er INGEN krav til at man må trimme så og så mye for å være med her.Dessuten ¨så kan mengde trim variere fra uke til uke også for enkeltpersonen. Tråden har pleid å starte hver søndag. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Synes du har trent mye. Er det krav om så stor innsats for å få være med? Litt sent svar, siden pc'n ikke funker hjemme. Velkommen skal du være. Og nei, ikke noe krav til å trene mest mulig. Som de sjøstjerna sier. er det til motivasjon. Har trent litt mye i det siste, men det er fordi jeg endelig kan trene. Siden april har jeg hatt smerter som har hindret meg i å kunne bevege meg som jeg vil, men nå er de helt borte og jeg nyter tilværelsen igjen. Håper treningen min kan få meg i bedre form og litt mindre klropp. :-) Men formen ser jeg på som det viktigste. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.