Gå til innhold

Bipolar, er dette vanlig?

Gjest spinnville bråkebøtte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spinnville bråkebøtte

Det er meget vanlig at en enkelt person har sin spesielle årstidsvariasjon av sykdommen.

Jeg bruker nå litium, men opplever likevel svingninger. Nå gjenstår det å se om den vanlige depresjonen kommer og om den blir like dyp. Egentlig vil vel det ideelle være at jeg ikke blir helt flat, eller? Dette er vel den første medisinen (av ca 8) jeg føler jeg kan leve med, da mener jeg at jeg ikke er "flat" men har svingninger. Lite bivirkninger også :-) Selv om konsentrasjonen var 1,2 så var jeg ikke flat, følte meg heller mere lykkelig.

Men jeg opplever fortsatt hypomanier. Depresjonen kommer vel heller med at jeg blir veldig sliten, men faller ikke helt ned. Jeg er mye mere våken også, har jo ligget i koma i mange år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...