Gå til innhold

nhd:Kaldsvetting og mareritt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest svetter som en gris

sliter med det samme,men her sier lege og psykolog at det skyldes terapi som minner meg på overgrepene fra jeg var liten,men at dette vil gå over etterhvert som traumene er bearbeidet.MEN,jeg vil også legge til at andre ting kan forverre situasjonen,så det er ikke like ille hver natt.

NHD vet vel mer om åssen medisiner påvirrker det hele.selv bruker jeg remeron,cipralex og imovane,men synes det hjelper meg sove bedre og ikke gjør skade.

Gjest aurorixbruker

Jeg har og mareritt hver natt. Bisarre drømmer som gjør at jeg våkner med angst hver morgen. Må bare komme meg opp av den senga. Uhyggestemningen sitter i langt ut på formiddagen, så jeg gruer meg for å legge meg hver kveld. Det begynte etter at jeg startet på aurorix for ett og ett halvt år siden, det å drømme hver natt. Da jeg økte på dosen nå i sommer ble det enda verre.Konstant mareritt.

Har NHD noen kommentar. Er dette vanlig på AD.

Annonse

Gjest spinnville bråkebøtte

sliter med det samme,men her sier lege og psykolog at det skyldes terapi som minner meg på overgrepene fra jeg var liten,men at dette vil gå over etterhvert som traumene er bearbeidet.MEN,jeg vil også legge til at andre ting kan forverre situasjonen,så det er ikke like ille hver natt.

NHD vet vel mer om åssen medisiner påvirrker det hele.selv bruker jeg remeron,cipralex og imovane,men synes det hjelper meg sove bedre og ikke gjør skade.

Sa de til meg også at det var traumene som var årsaken til alle marerittene, svetting og rare symptomer. Rart at jeg plutselig fikk dette etter mange år og akkurat samtidig som jeg startet med seroxat? Merkelig at det forsvant også rett etter at jeg sluttet. Min mor fikk det akkurat på samme måten.

Tror ikke leger er så veldig oppdaterte på bivirkninger av slike medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...