Gå til innhold

NHD: Interaksjoner og slanking

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort et søk på Interaksjoner.no på følgende medikamenter: Lamictal, Abilify, Zyprexa og Reductil. Det er sistnevnte medikament som jeg ønsker å prøve. Søket ga meg følgende svar:

mulig nedsatt konsentrasjon av lamotrigin (20-30 prosent).

Vil en økning av Lamictaldosen motvirke den nedsatte konsentrasjonen av dette virkestoffet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313928-nhd-interaksjoner-og-slanking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener legen som har ansvar for medisineringen? Er bruk av Reductil diskutert med vedkommende?

Jeg har ikke diskutert dette med psykiateren, men fastlegen har gitt meg Reductil tidligere. Han er imidlertid ikke helt inne i hva jeg tar av psykofarmaka. Han ga meg Reductil da jeg tidligere gikk paa SSRI.

Jeg har lyst til aa faa en time med fastlegen saa fort som mulig slik at jeg kan faa satt i gang med Reductil.

Jeg har ikke diskutert dette med psykiateren, men fastlegen har gitt meg Reductil tidligere. Han er imidlertid ikke helt inne i hva jeg tar av psykofarmaka. Han ga meg Reductil da jeg tidligere gikk paa SSRI.

Jeg har lyst til aa faa en time med fastlegen saa fort som mulig slik at jeg kan faa satt i gang med Reductil.

Hadde det vært meg, så hadde jeg sørget for at dette ble diskutert både med fastlege og psykiater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...