Gå til innhold

Hurra for trening denne uka

Anbefalte innlegg

Gjest Dvaskelår (som skal bort)

Va kjempeflink til å trene hjemme forrige uke, trimsykkel og styrke. VELDIG kjedelig men jeg gjennomførte det. Dvs. mye lettere når jeg skal på sats i dag. (Trener ikke på sats annenhver uke når jeg har barna)

Fredag var jeg på sats (leverte barna til faren) å det skal jeg i dag og i morra også, det e så herlig å være i gang igjen. I morra har jeg avtalt å gå tur m ei venninne så får vi se om jeg tar det rolig resten av uka.

Kjenner overskuddet strømmer på. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313929-hurra-for-trening-denne-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kandetværesånn?

Så flink du er! Jeg er ikke så flink til å trene hjemme, så jeg blir veldig imponert over de som klarer det.

Jeg er IKKE flink til å trene hjemme selv derfor måtte jeg oppmuntre meg selv i går.

Jeg har skjønt at det blir for lite med trening annenhver uke, de ukene jeg har barna å ikke vil dra fra dem SKAL jeg sykle minst to ganger i uka og ta litt styrketrening hjemme.

I går var det saltime på sats, samme i dag, gå tur i morra så blir d vel rolig resten av uka.

Livet e jo bra også. :o)

Gjest kandetværesånn?

Godt når overskuddet kommer tilbake:-) Synes du har vært kjempeflink jeg.

Tuuuusen takk. :o).

Jepp to ganger på sats og tur i dag, synes også jeg har vært flink.

Nå kommer det en uke med barn hjemme å jeg SKAL opp på trimsykkelen igjen!!

Det går helt sikkert lettere. Takk for oppmuntring.

Tuuuusen takk. :o).

Jepp to ganger på sats og tur i dag, synes også jeg har vært flink.

Nå kommer det en uke med barn hjemme å jeg SKAL opp på trimsykkelen igjen!!

Det går helt sikkert lettere. Takk for oppmuntring.

Du klarer det helt sikkert. Du virker så bestemt nå:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...