Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ble litt "påvirket" av spørsmålet under her. Lurer på følgende: Reductil og litium, kan dette kombineres? Kan reductil brukes når du er bipolar? Har det noe innvirkning? Blir hypoman av AD. 0 Siter
bibben Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hvis du går inn på interaksjoner.no så kan du søke på hvilke medikamenter som lar seg kombinere. (NB: bruk mellomrom mellom hver av medikamentene). Dette er i alle fall en grei side å vite om når en er usikker ) 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Hvis du går inn på interaksjoner.no så kan du søke på hvilke medikamenter som lar seg kombinere. (NB: bruk mellomrom mellom hver av medikamentene). Dette er i alle fall en grei side å vite om når en er usikker ) Får til svar at det ikke er interaksjoner mellom disse medikamentene nei. Men lurer fortsatt på dette med å bli hypoman, mener jeg har lest el. hørt dette et sted? Perhaps I`m wrong 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har hørt at Reductil kan gi angst og depresjoner jeg... og at det derfor ikke er tilrådelig å gi det til pasienter med en psykisk lidelse... Okey, da tror jeg jeg lar det være, spise mindre og løpe mere istedet :-) 0 Siter
bibben Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Får til svar at det ikke er interaksjoner mellom disse medikamentene nei. Men lurer fortsatt på dette med å bli hypoman, mener jeg har lest el. hørt dette et sted? Perhaps I`m wrong Kanskje ikke verd å ta noen sjanser! Håper NHD svarer deg på dette! 0 Siter
frosken Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Får til svar at det ikke er interaksjoner mellom disse medikamentene nei. Men lurer fortsatt på dette med å bli hypoman, mener jeg har lest el. hørt dette et sted? Perhaps I`m wrong Det du nevner er antydet også i preparatomtalen på www.felleskatalogen.no. 0 Siter
Gjest spinnville bråkebøtte Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Det du nevner er antydet også i preparatomtalen på www.felleskatalogen.no. Ok, takk skal du ha :-). Tror jeg prøver ketogen kost istedet jeg, da slipper jeg jo å mase på legen også :-) 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Ok, takk skal du ha :-). Tror jeg prøver ketogen kost istedet jeg, da slipper jeg jo å mase på legen også :-) Etter hva jeg har skjønt så burde ketogen kost virke litt likt - du mister apetitten da også når ketosen melder seg. Også får du gode vaner i matlagingen - det er fint når man tenker på at det jo er en varig livsstilsendring man også trenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.