Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sportyjente 26

Idag har eg vore til ortoped for undersøkelse av høgre hofta, men legen fann ikkje ut kva som er gale. Undersøkelsen var ganske kjapp. Legen meinte at smellinga eller kneppelydane som eg opplever i hofta, kunne vere i sjølve leddet. At de er noko som glepper inni leddet. Konklusjonen vart at smertene kjeme av at eg er 1 cm lenger i høgre fot, og at musklane er trøytte.

Tok MR i april i år, men der var alt normalt.

Det er ganske fortvilande å ikkje få vite kva som føre til smerten.

Symptom:

- gangsmerter: foten stivner til og smerten kjenner eg frå hofteregionen og ned til kneet.

- smerter når eg sitter: murrande smerte som går frå sete/hoft og ned i gjennom låret.

- kjennes u som låsning inne i leddet : etter ein gåtur/eller når eg står opp om morgonen...vist eg då sitter og fører hofta utover, gjer vondt før smellen/kneppelyden kjem - og eg kjenner veldig godt bevegelsen inni leddet. Det er ikkje som ein annen kneppelyd som kjeme av og til frå andre ledd. Heilt anna.

- Har til tider smerter om natta...vondt både å ligge på høgre hoft, men er i grunnen like vondt i hofta om eg ligg på venstre.

- vondt å gå i motbakkar

- i det siste har eg begynt å få smerter ned i ankelen på utsida (under den store knokkelen der) og stortåa er stiv og rar...Har også blitt meir stiv og vondt i korsryggen - ut mot høgre side.

- foten er ofte kald

- har problem med å løfte foten ut til sida, venstre side går heilt greit. Same er det nå r eg ligger på sida og skal prøve å heve foten opp. Har ikkje kraft, og det gjer vondt mellom hofteleddet og opp i hoftekammen.

- ortopeden idag sa at det var stor forskjell på bevegeligheita i høgre og venstre fot.

Det eg lurer på er kva eg skal gjere vidare? og kva trur dåkke det kan vere for noko?

Har no gått slik i 4 år og er veldig hemma av hofteproblemet. Men det er ikkje så enkelt når legane ikkje kan hjelpe heller då.

Er det nokon som har nokon gode råd og tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313944-hoftesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

For meg synes som dine plager er svært så reelle og at legene sålangt ikke har funnet frem til sakens kjerne, Det er ingen feil å søke frem til lege som kan gjøre en ny vurdering. Jeg vil forslå at spesialist som spesielt arbeider med idrettsutøvere (på alle plan) skal se på deg. NIMI (Norsk idrettsmedisinsk institutt) kan være ett rett sted.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313944-hoftesmerter/#findComment-2563394
Del på andre sider

sportyjente 26

For meg synes som dine plager er svært så reelle og at legene sålangt ikke har funnet frem til sakens kjerne, Det er ingen feil å søke frem til lege som kan gjøre en ny vurdering. Jeg vil forslå at spesialist som spesielt arbeider med idrettsutøvere (på alle plan) skal se på deg. NIMI (Norsk idrettsmedisinsk institutt) kan være ett rett sted.

Lykke til.

Takk for svar Thor-Øistein :-)

Eg går til lege når det kun er høgst nødvendig! Eg kjenner det veldig ubehageleg når legene ikkje tek disse hoftesmertene på alvor. Gir på ein måte opp - så begynner tankane å rulle, om det virkeleg er så gale med meg....men det er reelle plager. Og har eit veldig stort ønske om å finne ut av kva som føre til desse smertene! Veit ikkje om eg tørr å gå til fastlegen igjen å få ny henvisning - føler at dei ikkje trur meg! Virker som dei støtter seg fullt og heilt til MR- resultatet, at alt er normal der. Då er det ingenting som er gale!!

Må vel til Oslo for å få ei god vurdering? Bur på sunnmøre, veit du om nokon flinke idrettsleger i området mitt?

Kunne godt ha tenkt meg å fått ei vurdering av deg :-) men det går vel ikkje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313944-hoftesmerter/#findComment-2563506
Del på andre sider

sportyjente 26

Lykke til.

Har lest litt på nettet ang. artroskopi av hofteleddet ! Trur du det kunne vore aktuelt for slike plager så eg har?

Er det nokon som har teke ein slik undersøkelse her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313944-hoftesmerter/#findComment-2563588
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...