BMS! Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Heia I tilfelle jeg skulle få motet til å finne ut hvordan BMI jeg har, så lurerer jeg på hvordan jeg skal gjøre det, sånn at jeg vet det og ikke kan skylde på det i det minste. Vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 BMI = vekta delt på kvadratet av høyden din. Eksempel: En person er 1,65 høy. Kvadratet av høyden er 1,65 x 1,65 = 2,7225. Hvis personen veier 62 kg, så må man dele 62 på 2,7225 = BMI på 22,77. 0 Siter
BMS! Skrevet 9. september 2008 Forfatter Skrevet 9. september 2008 BMI = vekta delt på kvadratet av høyden din. Eksempel: En person er 1,65 høy. Kvadratet av høyden er 1,65 x 1,65 = 2,7225. Hvis personen veier 62 kg, så må man dele 62 på 2,7225 = BMI på 22,77. Uff, ja..... Det var overhode ikke noe morsomt regnestykke.... Helt sikker på at det var riktig formel? KREMT KREMT ;-D Husker du grensene også, tror jeg har tredd inn i rekken som overvektig dessverre..... Men det skal jeg jammen ikke være lenge.. Tusen takk for svar, altså. Uansett.... Ingen grunn til å skyte budbringeren:-D 0 Siter
morsan Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Uff, ja..... Det var overhode ikke noe morsomt regnestykke.... Helt sikker på at det var riktig formel? KREMT KREMT ;-D Husker du grensene også, tror jeg har tredd inn i rekken som overvektig dessverre..... Men det skal jeg jammen ikke være lenge.. Tusen takk for svar, altså. Uansett.... Ingen grunn til å skyte budbringeren:-D ;-) 0 Siter
....AV Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php 0 Siter
BMS! Skrevet 9. september 2008 Forfatter Skrevet 9. september 2008 http://www.astrazeneca.no/sykdommer/angina_pectoris/bmi.php Ja, takk.... Jeg hadde klart og regne riktig.....dessverre.... Men derfor skal jeg også gjøre noe med det, nå blir det laks ala AV i lang tid fremmover ;-D ps. har forresten hatt den en gang til. Absolutt fremdeles ultra god :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.