Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er dette mulig?! Sist fredag veide jeg meg som vanlig (netto, etter dobesøk, før frokost) og veide 56,2 kg.

Så trippet jeg på vekta nå, netto, før frokost og forsåvidt etter dobesøk, men fikk ikke tømt meg noe særlig og så viser vekta 55,2!!! Ned 1 kilo på 5 dager?! Og jeg spiser jo masse!

Men jeg er ikke helt overbevist om cc ennå, skal den være så tørr? Hadde oppi en bitteliten klunk melk og da ble det passelig. Med litt hjemmelaget bringebærsyltetøy ble det jo godt, men kesam er bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314051-valn%C3%B8%C3%B8%C3%B8%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg! Har du aldri tidligere sett at vekten kan variere med 1 kilo fra en uke til en annen du?

Jeg pleier ikke å variere så mye nei. :o) Ikke når jeg har spist sånn som jeg har gjort nå, og skulle jeg variert denne gangen skulle heller gått opp enn ned med tanke på syklus f.eks.

Annonse

Gjest skrikogskrål

Jeg pleier ikke å variere så mye nei. :o) Ikke når jeg har spist sånn som jeg har gjort nå, og skulle jeg variert denne gangen skulle heller gått opp enn ned med tanke på syklus f.eks.

Jeg synes det virker som en normal variasjon jeg. De fleste kan faktisk se døgnvariasjoner på +/- 1 kilo, så du får bare se ann om det var tilfeldig eller ikke. Det var bare måten du skrev på som fikk meg til å tro at det hadde skjedd noe stort.

Den er tørr ja - bland den med litt sukrin og litt krem da vel - og med kanel på........ :-)

Gratulerer med flott nedgang - er ikke det minste overrasket. Dette går som en lek og vil nok fortsette til du er i mål - så lite som du skulle justere :-)

Velkommen til den meget behagelige livsstilen vi har her i lavkarboland ;-)

Jepp. :o) Spiser 5 ganger om dagen og er sjeldent sulten. :o)

Holder lenge med en enkel justering for deg - bare for å kunne la være å passe kalorier og spise deg god og mett.

Ekstremistlinja med ketose er for oss som har spist opp desserten vår hver dag i maaaange år :-)

Holder lenge med en enkel justering for deg - bare for å kunne la være å passe kalorier og spise deg god og mett.

Ekstremistlinja med ketose er for oss som har spist opp desserten vår hver dag i maaaange år :-)

''Ekstremistlinja med ketose er for oss som har spist opp desserten vår hver dag i maaaange år :-)''

*Humrer* Når jeg sier at jeg ikke har et så vanvittig kosthold som deg så mener jeg det ikke negativt, du vet det. :o) Jeg er kjempeimponert over det du gjør!

''Ekstremistlinja med ketose er for oss som har spist opp desserten vår hver dag i maaaange år :-)''

*Humrer* Når jeg sier at jeg ikke har et så vanvittig kosthold som deg så mener jeg det ikke negativt, du vet det. :o) Jeg er kjempeimponert over det du gjør!

Jepp, det vet jeg :-)

Er jo sånn du lever nå ca jeg ender opp etterhvert. Med kontroll på karbohydratene, men med relativt stort utvalg i matveien.

Men det er alltid veldig morsomt når noen under steeeerk tvil går med på å spise mye mer enn de tror de kan - også får de kjemperesultater :-) (Vet at det bare er en kilo, men når man skal ned 2-3 så er det mye likevel)

Annonse

Det er ikke rart med en kilo på 5 dager. Har lagt merke til før at jeg synes du har spist lite. Når du spiser litt mer og kanskje litt oftere, så går forbrenningen fortere og. Og da går man raskere ned.

Jeg spiser i mengde omtrent som jeg har gjort det siste året. :o) Og 4-5 måltider om dagen er ikke lite, ligger fint an når det gjelder kalorier, men har nok ligget for høyt når det gjelder karbohydrater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...