Gå til innhold

72,0 ETTER frokost i dag :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

95,5 kg 15.7.08

84,5 idag :-)

Nå har jeg kommet meg ut av "kraftig overvekt" kategorien!

Neste mål er 74kg - innenfor normalvekt, siste mål 60kg.

Jeg legger til side kr1000 for hver 5kg jeg går ned slik at jeg har penger til å kjøpe klær for når jeg endelig er i mål.

95,5 kg 15.7.08

Jeg legger til side kr1000 for hver 5kg jeg går ned slik at jeg har penger til å kjøpe klær for når jeg endelig er i mål.

''Jeg legger til side kr1000 for hver 5kg jeg går ned slik at jeg har penger til å kjøpe klær for når jeg endelig er i mål.''

Schmaaaart! :o)))) Du er kjempeflink!!!

95,5 kg 15.7.08

Oi, det var en god idè! Da har man jo noe ekstra som trekker andre veien også da, når sjokoladen skriker i skapet:-) Lurer på om jeg skal ta ibruk en sånn ordning selv, selv om jeg ikke skal ned så veldig mye... 5

95,5 kg 15.7.08

Oi, det var en god idè! Da har man jo noe ekstra som trekker andre veien også da, når sjokoladen skriker i skapet:-) Lurer på om jeg skal ta ibruk en sånn ordning selv, selv om jeg ikke skal ned så veldig mye... 500

95,5 kg 15.7.08

Oi, det var en god idè! Da har man jo noe ekstra som trekker andre veien også da, når sjokoladen skriker i skapet:-) Lurer på om jeg skal ta ibruk en sånn ordning selv, selv om jeg ikke skal ned så veldig mye... 500 kr

Annonse

Oi, det var en god idè! Da har man jo noe ekstra som trekker andre veien også da, når sjokoladen skriker i skapet:-) Lurer på om jeg skal ta ibruk en sånn ordning selv, selv om jeg ikke skal ned så veldig mye... 500 kr

Oisann, her skjer det ting:-) 500 kr pr 3 kilo kanskje?

Gjest snuppa2008

95,5 kg 15.7.08

Du er flink! Smart idè!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...