Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221122816' post='3955588]

Hvordan går det med ditt vektprosjekt? Husker at du starta på noe tidligere i år. Hva var utgangspunktet, hvor ligger du nå, og hva er målet? Jeg trenger inspirasjon :o) Og en tupp i ræva...

Jeg ligger stabilt på 9 kg under der jeg starta, men går ikke mer ned før jeg har inspirasjonen tilbake og tid til å trene mer. Så du er ikke den eneste som trenger et tupp i ræva. ;)

Jeg ligger stabilt på 9 kg under der jeg starta, men går ikke mer ned før jeg har inspirasjonen tilbake og tid til å trene mer. Så du er ikke den eneste som trenger et tupp i ræva. ;)

Du er flink som har klart det! :)))

Du spiser veldig mye raske karbohydrater. Kanskje det kan gjøre susen å kutte litt i dem?

Hva med å hive ut melk, yoghurt og brød og erstatte det med henholdsvis vann, cottage cheese med bringebær på og wasa rugsprø knekkebrød? Samt gjerne litt mer protein, så får du også enda bedre utbytte av treningen. Du bør få i deg ca det antall kilo du veier = antall gram protein per dag fordelt på alle måltider.

Treningen din er super - og du har hatt flotte resultater - gratulerer! :-)

Er litt begrenset av hva jeg finner i kantinene på jobb. Cottage cheese hadde vi før vi fikk inn nytt cateringselskap, ikke så lett å ta med seg mat som må holde seg kald på jobb.

Etter sommerferien har jeg hatt yogurt 2 ganger, men har erstattet denne med smoothie hovedsaklig.

Kanskje jeg må prøve å erstatte mine 2 skiver om morgenen med knekkebrød. Spiser på vei til jobb i bilen - jada, jeg vet det ikke er ideelt, men orker ikke stå opp kl 05.40 for å spise frokost hjemme - og da er skiver med enkelt pålegg lett å spise.

Jeg har det siste året klart å luke mange feller ut fra kostholdet, så det er den siste lille biten jeg trenger hjelp til. Det totale kaloriinntaket gjennom dagen skal være ganske greit. Spesielt også i forhold til trening, da det er sjelden jeg spiser opp treningskaloriene.

Du bare fryser bringebærene. Så tar du en liten boks på morgenen hjemme, har i cc og noen frosne bringebær - dermed holder det seg kjølig en god stund. Evt en liten lunsjboks med kjølelement oppi for å holde maten avkjølt :-)

Du bare fryser bringebærene. Så tar du en liten boks på morgenen hjemme, har i cc og noen frosne bringebær - dermed holder det seg kjølig en god stund. Evt en liten lunsjboks med kjølelement oppi for å holde maten avkjølt :-)

Det var ikke så dumt for mellommål på formiddagen. Det kan jeg jo prøve.

Annonse

Du spiser veldig mye raske karbohydrater. Kanskje det kan gjøre susen å kutte litt i dem?

Hva med å hive ut melk, yoghurt og brød og erstatte det med henholdsvis vann, cottage cheese med bringebær på og wasa rugsprø knekkebrød? Samt gjerne litt mer protein, så får du også enda bedre utbytte av treningen. Du bør få i deg ca det antall kilo du veier = antall gram protein per dag fordelt på alle måltider.

Treningen din er super - og du har hatt flotte resultater - gratulerer! :-)

Melk har jeg allerede redusert mye på. De 2-3 små glassene jeg har igjen tror jeg blir vanskelige å kutte ut. Drikker allerede 2-3 liter med vann til dagen,s å je gmp av og til ha noe med smak. Yogurt er ikke noe problem å kutte ut. Brød fosvinner sakte men sikkert. Er en av de tingene som er vanskelig å kutte ut, men har til nå redusert kraftig på mengde. Har de siste dagene prøvd å spise mindre brød og mer knekkebrød, så det går rette veien.

Har blitt flinkere til å ta inn egg i kostholdet. Må bare bli flinkere til å variere pålegget på knekkebrødene. Det blir veldig mye makrell-i-tomat eller hvitost.

Melk har jeg allerede redusert mye på. De 2-3 små glassene jeg har igjen tror jeg blir vanskelige å kutte ut. Drikker allerede 2-3 liter med vann til dagen,s å je gmp av og til ha noe med smak. Yogurt er ikke noe problem å kutte ut. Brød fosvinner sakte men sikkert. Er en av de tingene som er vanskelig å kutte ut, men har til nå redusert kraftig på mengde. Har de siste dagene prøvd å spise mindre brød og mer knekkebrød, så det går rette veien.

Har blitt flinkere til å ta inn egg i kostholdet. Må bare bli flinkere til å variere pålegget på knekkebrødene. Det blir veldig mye makrell-i-tomat eller hvitost.

Dette høres veldig bra ut. Tenker du snart ser resultater jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...