jentemeg Skrevet 11. juli 2001 Del Skrevet 11. juli 2001 Dersom man har brukt å jogge ca minst 2-3 ganger i uken, og så blir det ca minst ei uke uten noe trening, blir da formen nedsatt? Blir det man har bygget opp helt ødelagt da? Hvor lange opphold kan man ha uten at det utgjør noe på kroppen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Aner ikke hvor lenge du kan gå uten trening før det begynner å vises, det varierer vel fra person til person. Uansett.. en uke fri er bare sunt og vil ikke gjøre noe annet enn positive ting for kroppen din! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Topptrenede folk kan ta opphold i max 6 måneder før nedbryting starter. Da snakker jeg om elite folk. Du overlever nok en uke uten trening, hvis du har trent en stund. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellreven Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Topptrenede folk kan ta opphold i max 6 måneder før nedbryting starter. Da snakker jeg om elite folk. Du overlever nok en uke uten trening, hvis du har trent en stund. Mvh. En dag uten trening, er en dag uten mening.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosferatu Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 En dag uten trening, er en dag uten mening.... Joa, jeg hadde det også sånn da jeg var trenings narkoman. Jeg måtte dra med meg vektstenger og manualer når jeg skulle bort. Kunne ikke engang dra på fjelltur uten å ha en manual i ryggsekken (som var nokså tung). Det var en fæl tid, nå har jeg ett mere moderat forhold til trening. Føler meg som en avvent narkoman. Før var det krise hver gang jeg måtte reise, og til å planlegge hvordan jeg kunne få gjennomført den vanlige 2 timers treningsøkten (kroppsbygging). Det jeg var mest redd for var at musklene skulle krympe, det ville vært en katastrofe! Og en annen ting jeg var redd for var å ikke få i meg nok næring, sånn at kroppen skulle begynne å forbrenne muskulaturen. Er glad jeg har ett mere avslappet forhold til trening nå. Rart med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Hei, ja en uke treningsfri vil kunne sette formen ned. Det er avhengig av treningstilstanden din når du går inn i friuken. Start lett og trapp gradvis opp igjen løpingen etter ethvert avbrekk på mer enn 3-4 dager. Les mer på http://www.trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.