Gå til innhold

medusin - AD

Anbefalte innlegg

Så har eg vore hjå behandler som meinte at AD (før AP som ho har sagt før) kanskje er det beste å prøve først, om eg våger =)

Ho lista opp desse som aktuelle:

Cipramil (Citalopram) - kanskje eit alternativ pga angst og panikk i det siste.

Noritren (Nortriptyline) - ho trur dette kan hjelpe betre mot depresjonen osv som eigentleg er kjernen til alt visstnok. Så dette det mest effektive - om eg takler bivirkninger som ho er sikker på eg får :(

Remeron (Mirtazapine) - kanskje kanskje men eigentleg ein av dei to andre.

Eg skal tenke på det - i tillegg til kva eg kan innstille meg på evt å prøve.

Eg les om bivirkninger online - og... det er kanskje ikkje best strategi mht å våge....

Nokre erfaringer med desse / kva som er best, eller vil det alltid vera individuelt? Ser ikkje så lyst på å prøve ei heil liste med medisiner for å finne noko som fungerer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314156-medusin-ad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...