Gå til innhold

Kortvarig depresjoner

Anbefalte innlegg

Gjest enevighøst

Er det mulig å ha svært kortvarige depresjonstilstander, som er intense men kortvarige 5-6 timer?

Jeg syns alt er håpløst og har veldig sterk indre smerte. Finner ikke mening med noe. Alt er farget med mørke. for noen timer siden var ting normalt. I morgen kommer det sannsynligvis til å være normalt igjen, selv om jeg aldri tror det kommer til å bli bra noensinne, og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg fordi jeg holder ikke ut å ha det så vondt. Hvordan holde ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314179-kortvarig-depresjoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det ofte slik. Mye svingninger som en berg og dalbane. Jeg går

på AD, men ble ikke mer stabil før jeg begynte med lamictal.

Det er ikke så lett å gi råd for en som sliter selv, men hvis du ikke

har vært hos lege og fått behandling, anbefaler jeg deg å begynne der.

Det er så lett å si at det varer en stund så går det over, men det er

vanskelig å tenke slik når alt er svart.

Kjente en som hadde det slik. Til slutt mente legen det kunne være lavt stoffskifte. Hun ble tatt blodprøver av ofte, og til slutt begynte hun på medisiner mot lavt stoffskifte. Sier ikke at det er det du har, men det kan være en god idè å ha det i tankene.

Kjente en som hadde det slik. Til slutt mente legen det kunne være lavt stoffskifte. Hun ble tatt blodprøver av ofte, og til slutt begynte hun på medisiner mot lavt stoffskifte. Sier ikke at det er det du har, men det kan være en god idè å ha det i tankene.

Er hun blitt bra for depresjonene etter at hun begynte med medisiner

for stoffskifte?

Jeg har jo også disse depresjonen som kan være ganske

dype og kan snu opp til flere ganger

til dagen, men jeg har ikke hatt problemer med stoffskifte til nå.

Hadde vært interesant hvis nhd kunne si litt om det.

Er hun blitt bra for depresjonene etter at hun begynte med medisiner

for stoffskifte?

Jeg har jo også disse depresjonen som kan være ganske

dype og kan snu opp til flere ganger

til dagen, men jeg har ikke hatt problemer med stoffskifte til nå.

Hadde vært interesant hvis nhd kunne si litt om det.

Hei

Hun merker litt en gang i blant. Men hun er heller ikke kvitt de andre symptomene helt heller, slik som tretthet, konsentrajonsvansker, leddsmerter. Har du fått tatt prøver av stoffskiftet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...