Gå til innhold

Psykolog eller psykiatrisk sykepleier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg nå? Har vært borte fra DOL lenge, så har ikke fått fulgt med. Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, så vi får se om Nhd svarer. Men jeg ble nysgjerrig på grunnen til spørsmålet ditt. Betyr det at du ikke får fortsette med psykolgen du gikk til? Husker at du hadde god nytte av kognitiv terapi.

Annonse

Hvordan går det med deg nå? Har vært borte fra DOL lenge, så har ikke fått fulgt med. Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, så vi får se om Nhd svarer. Men jeg ble nysgjerrig på grunnen til spørsmålet ditt. Betyr det at du ikke får fortsette med psykolgen du gikk til? Husker at du hadde god nytte av kognitiv terapi.

Det går fremover, men fortsatt kan jeg bli slått i bakken av "småting". Forskjellen nå er at jeg kommer meg opp igjen mye raskere, tar bare noen dager nå.

Psykologen var den behandleren jeg hadde da jeg var innlagt, så jeg kan, naturlig nok, ikke fortsette hos henne. Og den behandleren jeg hadde på dps før er det ikke aktuelt å fortsette hos. Så nå venter jeg på en ny behandler på dps, og håper å få en psykolog. Har større tiltro til dem enn til psykiatriske sykepleiere. Og så håper jeg det ikke tar alt for lang tid før jeg får vite noe.

Men jeg har hatt kjempegod nytte av kognitiv terapi (fra en kompetent terapeut), og håper jeg kan fortsette med det.

Det går fremover, men fortsatt kan jeg bli slått i bakken av "småting". Forskjellen nå er at jeg kommer meg opp igjen mye raskere, tar bare noen dager nå.

Psykologen var den behandleren jeg hadde da jeg var innlagt, så jeg kan, naturlig nok, ikke fortsette hos henne. Og den behandleren jeg hadde på dps før er det ikke aktuelt å fortsette hos. Så nå venter jeg på en ny behandler på dps, og håper å få en psykolog. Har større tiltro til dem enn til psykiatriske sykepleiere. Og så håper jeg det ikke tar alt for lang tid før jeg får vite noe.

Men jeg har hatt kjempegod nytte av kognitiv terapi (fra en kompetent terapeut), og håper jeg kan fortsette med det.

Håper det ordner seg for deg, Orio.. Nå vet du i allefall hva som funker på deg og kan fortelle det videre. Tror hjelpeapparatet i størst mulig grad prøver å tilpasse seg det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...