Gå til innhold

Hva mener dere om dette?

Gjest stille før stormen

Anbefalte innlegg

Gjest stille før stormen

Jeg er bipolar, men etter at jeg fikk starte med litium ble jeg bedre. Har enda litt sånne opp og ned perioder, men ikke så ille som før.

Spørsmål: Jeg kan arbeide hardt i ca 4 dager for så å miste alle energi både fysisk og psykisk. En situasjon jeg er i akkurat nå. Det som frister mest er å sove, sove og atter sove. Jeg vet da at jeg kommer til å våkne om noen dager og føle meg ganske ok igjen. Men jeg fungerer jo ikke i jobb når jeg er sånn. Hva hvis jeg går på likevel og jobber, helt til jeg stuper, vil dette være bra?

Har en jobb i sikte, da må jeg jo stå på, på tross av smerte og gråt. Noen med erfaring? Sikkert et kjempedumt spørsmål, men det er her jeg liksom blir stående fast :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314270-hva-mener-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...