Gå til innhold

Jeg har funnet ut mye jeg :-)

Anbefalte innlegg

Gjest sitting tull

Etter at jeg begynte med litium og depresjonen forsvant.

Tåler smerter mye bedre

Tåler angst mye bedre

Tåler mennesker mye bedre

Tåler sex mye bedre

Tåler så og si det meste :-)

PS. Hvorfor bruker ikke flere denne medisinen?

Jobber ikke for glaxo eller noen, bare selvoppnevnt medisinreklame. Og det er vel lov her på dol?? :-)

PS. en gang til : Kan gjerne begynne å jobbe igjen, kanskje noen medisinfirma som kan ta imot meg? DS.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314289-jeg-har-funnet-ut-mye-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj....tenkte ikke på at dette var et deppa-forum.. unnskyld ((. Skulle selvsagt skrevet noe sørgelig istedet. Tanta mi er syk, broren min er gal, foreldrene gule og snart døde, og jeg skal ut i den store verden :-). Holder dette??

Det er alltid herlig å lese positive ting som dette.

:o)

Kjempebra at du har funnet noe som hjelper deg.

Oj....tenkte ikke på at dette var et deppa-forum.. unnskyld ((. Skulle selvsagt skrevet noe sørgelig istedet. Tanta mi er syk, broren min er gal, foreldrene gule og snart døde, og jeg skal ut i den store verden :-). Holder dette??

;-)

Kanskje du heller burde postet dette på 'Forum for Konstruktive Løsninger'.

;-)

Alltid hyggelig og interessant å høre om hva som funker.

mvh

Vi trenger i grunnen ikke familiehistorien din, det er vel en grunn til at du bruker denne medisinen ;) Så du er i rett forum.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...