Gå til innhold

Sexliv og psykisk lidelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ingen råd til deg, men er nysgjerrig på spørsmålet sånn sett.

Spør du fordi du er i et forhold hvor du ikke greier å ha et vanlig sexliv pga psyken; eller spør du fordi du ikke er i et forhold, og kunne egentlig tenkt deg nettopp det, men greier ikke sosiale relasjoner pga psyken?

jeg har bipolar lidelse og et helt fint sexliv thank you very much:)

Har bipolar lidelse 2 og er i forhold. Har et godt og stabilt sexliv, men sliter litt med orgasme pga medisiner. Topimax 50 mg og Zeldox 40 mg.

Har bestemt meg for at det er et ikke-problem :)

Annonse

Jeg har ingen råd til deg, men er nysgjerrig på spørsmålet sånn sett.

Spør du fordi du er i et forhold hvor du ikke greier å ha et vanlig sexliv pga psyken; eller spør du fordi du ikke er i et forhold, og kunne egentlig tenkt deg nettopp det, men greier ikke sosiale relasjoner pga psyken?

Begge deler. Har prøvd å være i forhold, men gikk da på cipralex som ødela, hvis det da ikke bare var feil person. Sliter ellers med angst som sikkert ødelegger.

Jeg er feit & ekkel så ingen vil vel ha sex med meg, men før jeg ble overvektig klarte jeg heller ikke ha et sexliv på grunn av sosiale problemer som jeg har slitt med i hele livet uavhengig av det som direkte er sykdom. Jeg ser på de sosiale problemene som noe ved meg som person, og ikke noe ved en sykdom, fordi jeg har hatt det hele livet og fordi selv om sykdommen har blitt bedre med medisiner så holder de sosiale problemene seg upåvirket.

Det jeg mener når jeg snakker om sosiale problemer er en manglende evne til å etablere forhold til andre mennesker. Skyhet.

Jeg tror jeg hadde klart å hatt et sexliv hvis noen tok initiativet til dette. Jeg er ikke av den typen som sliter med impotens på grunn av angst.

Medisineringen fører heller ikke til noen form for dysfunksjon i forhold til det seksuelle.

Det var jo trist å høre. Du kan jo jobbe med dine problemer. Hva med å gå i gruppeterapi?

Begge deler. Har prøvd å være i forhold, men gikk da på cipralex som ødela, hvis det da ikke bare var feil person. Sliter ellers med angst som sikkert ødelegger.

Jeg har angst og et normalt sexliv. Det var det umulig å ha når jeg gikk på Zoloft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...