Gå til innhold

Jeg er så sint, grrrrr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest klokkeline

Hva med å hogge ved?

Har sprunget, sparket i veggen(auuu), skiftet på senger, hjelper en stund,, men ikke på hovedproblemet. Skal dope meg ned og sove i natt, ikke rart jeg holder på å ramle av, har ikke sovet skikkelig på mange uker. Mannen min sier det virker som jeg bruker "noe." Noe i dette tilfelle er litium, truxal og omega-3, det er vel ikke så galt vel? Men jeg dirrer, er forferdelig hyper innvending, pulsen raser, er skrekkelig amper grrrrrrrrrrr, Det er som om jeg er forgiftet..

Gjest klokkeline

Hogg ved! Det funker alltid. Ellers kan du løpe deg en lang tur så du blir helt utslitt. Gjerne med litt Iron Maiden på øret. Også tar du en lang, varm dusj etterpå.

Har prøvd, men det tar ca 5 minutter så er det på`n igjen. Er ikke helt i "vater", må visst se om det finnes noe som kan få meg til å slappe av. Takk for råd :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har prøvd, men det tar ca 5 minutter så er det på`n igjen. Er ikke helt i "vater", må visst se om det finnes noe som kan få meg til å slappe av. Takk for råd :-)

Du har mannen din hjemme. Hva med et skikkelig n.....?

Annonse

Gjest klokkeline

Du har mannen din hjemme. Hva med et skikkelig n.....?

Han er dessverre i en elendig forfatning, blir vel kvalifisert til voldtekt eller noe. Det er jeg egentlig motstander av, men...he-he, du fikk meg faktisk til å le :-). Eller galgenhumor var det kanskje. :-). Takk for den !!

Hogg ved! Det funker alltid. Ellers kan du løpe deg en lang tur så du blir helt utslitt. Gjerne med litt Iron Maiden på øret. Også tar du en lang, varm dusj etterpå.

Hogge ved tror jeg hadde vært farlig for min del.. gå berserk med øksa.. hm..

Iron Maiden kan sikkert hjelpe det også - men blir ikke det dyktig "heavy"?

Var så sint på behandleren min en gang jeg, at jeg hadde stereon på (omtrent) full guffe med "Europe".. det var "heavy nok" for meg.. men det hjalp faktisk :-) Så jeg kan godt forstå at det å ha noe sånt på øret samt jogge av seg frustrasjonen kan være effektivt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...