tonie Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Hmm.. ikke dumt ) Jeg kan anbefale det;) 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Kjøp boksesekk og teip på bilde av den du har lyst til å mose. Skal ha mos til middag idag...he-he 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det å rope og brøle kan faktisk være et alternativ til å ødelegge. Selv sverger jeg til vindusvask og brødbaking med 1-2t håndelting av deigen og gjerne Janis Joplin som høylydt sing-along-akompagnement... "Da er det ingen som uten frykt kommer Bikku for nær" - fritt etter Ibsen. Gjett om det blir gode brød til slutt! 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Det å rope og brøle kan faktisk være et alternativ til å ødelegge. Selv sverger jeg til vindusvask og brødbaking med 1-2t håndelting av deigen og gjerne Janis Joplin som høylydt sing-along-akompagnement... "Da er det ingen som uten frykt kommer Bikku for nær" - fritt etter Ibsen. Gjett om det blir gode brød til slutt! Grrrrrrrrrrrrrrrr.............hater å bake brød, knurr ((. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.