Gå til innhold

IE 6.0 og innlogging


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rusle

Har IE 6 og må ofte logge meg inn(selv om jeg har logget inn) hver gang jeg skal skrive et nytt innlegg. Det var likdan med IE 5.5.

Rart igrunnen siden det er mange som har IE 5.5, men ikke klager på innloggingsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IE 6 og må ofte logge meg inn(selv om jeg har logget inn) hver gang jeg skal skrive et nytt innlegg. Det var likdan med IE 5.5.

Rart igrunnen siden det er mange som har IE 5.5, men ikke klager på innloggingsproblemer.

Fint du igen er online Amige :o)

Jeg har IE 5.50 oplever aldrig problemer med indlogning, men Opera dur ikke så godt her på dol.

vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg bruker Explorer 6.0 her nå, og den fungerer helt utmerket.

Fint for deg at IE 6 fungere greit, men det gjør hverken IE 6 eller IE 5.5 hos meg.

Hvor ligger feilen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Explorer 6.0 her nå, og den fungerer helt utmerket.

IE 6.0 funker slettes ikke bra. Den gir bare:

An Error Has Occurred

Login failed

Netscape 6 ser forresten ikke helt bra ut heller, teksten holder seg ikke innenfor rammene, men beveger seg over til reklamefeltet på høyre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Jeg har opplevd en del problemer med IE 5.5 og 6.0, men ikke på doktor online. Det virker som det er noe med sikkerhetsinnstillingene i nettleseren. Fant ut at under "tools" - "Internet options" - "Advanced" er det en bolk med "Security". Da jeg skrudde av "Use Fortezza", "PCT 1.0", "SSL 3.0", "TSL 1.0" og lot "Use SSL 2.0" være på, fungerte de fleste nettsteder. Prøv det og se om det hjelper.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg har opplevd en del problemer med IE 5.5 og 6.0, men ikke på doktor online. Det virker som det er noe med sikkerhetsinnstillingene i nettleseren. Fant ut at under "tools" - "Internet options" - "Advanced" er det en bolk med "Security". Da jeg skrudde av "Use Fortezza", "PCT 1.0", "SSL 3.0", "TSL 1.0" og lot "Use SSL 2.0" være på, fungerte de fleste nettsteder. Prøv det og se om det hjelper.

Vennlig hilsen

Fjernet de hakene du nevnte og restartet maskinen, men problemet er der ennå. Virker som det er _litt_ bedre.

Ja ja, får bare leve med det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet de hakene du nevnte og restartet maskinen, men problemet er der ennå. Virker som det er _litt_ bedre.

Ja ja, får bare leve med det ;-)

På hvilken måte ble det bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

På hvilken måte ble det bedre da?

Jeg kunne hoppe fra "svar på dette innlegg" mange ganger uten å logge meg inn på nytt. Var sannelig på noen andre websider før jeg havnet på DOL igjen og da var jeg fremdeles innlogget.

Men nå måttte jeg lukke nettleseren for å kunne logge meg inn, så problemet er der ennå. Er i hvert fall glad jeg har fastlinje :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hoppe fra "svar på dette innlegg" mange ganger uten å logge meg inn på nytt. Var sannelig på noen andre websider før jeg havnet på DOL igjen og da var jeg fremdeles innlogget.

Men nå måttte jeg lukke nettleseren for å kunne logge meg inn, så problemet er der ennå. Er i hvert fall glad jeg har fastlinje :o)

Kan du teste om du kan se på en DOL-hjemmeside for så å være innlogget på DOL? Eller må du restarte da for å ikke få "Login failed" Mister du også alle småikonene i nederst til høyre? Det virker som en IE - feil! Håper jeg ikke ber om for mye, men har hatt så mye trøbbel med IE 5.5 at jeg tør ikke laste den ned igjen, heller ikke 6.0 selv om jeg vil!

Sitter her med IE 5.0 spansk versjon og vil ha engelsk versjon! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Kan du teste om du kan se på en DOL-hjemmeside for så å være innlogget på DOL? Eller må du restarte da for å ikke få "Login failed" Mister du også alle småikonene i nederst til høyre? Det virker som en IE - feil! Håper jeg ikke ber om for mye, men har hatt så mye trøbbel med IE 5.5 at jeg tør ikke laste den ned igjen, heller ikke 6.0 selv om jeg vil!

Sitter her med IE 5.0 spansk versjon og vil ha engelsk versjon! *S*

Jeg logget meg inn og så på hjemmesider. Etter det måtte jeg logge meg inn på nytt. Ikonene nederst til høyre er der og alt annet med IE6 virker greit nok, bare ikke dette med innlogging.

Bare spør i vei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg logget meg inn og så på hjemmesider. Etter det måtte jeg logge meg inn på nytt. Ikonene nederst til høyre er der og alt annet med IE6 virker greit nok, bare ikke dette med innlogging.

Bare spør i vei ;-)

Må du logge inn for hvert jæ*** innlegg du svarer på? Og må du restarte for hver gang? :-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Må du logge inn for hvert jæ*** innlegg du svarer på? Og må du restarte for hver gang? :-0

Ja, ofte må jeg det og da gidder jeg ikke mer ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IE 6.0 funker slettes ikke bra. Den gir bare:

An Error Has Occurred

Login failed

Netscape 6 ser forresten ikke helt bra ut heller, teksten holder seg ikke innenfor rammene, men beveger seg over til reklamefeltet på høyre side..

Har du forsøkt Webmaster, design sine råd? Gi meg svar hvis de funker da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt Webmaster, design sine råd? Gi meg svar hvis de funker da! :-)

Nope, hjalp ikke. Ikke overraskende egentlig. Det som slåes av er jo ting som brukes i krypterte forbindelser.

Jeg får logget fint på i "Sikker Modus", men når jeg da etterpå prøver å skrive et innlegg ber den meg logge inn. Og det funker ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jigzaw

Fint du igen er online Amige :o)

Jeg har IE 5.50 oplever aldrig problemer med indlogning, men Opera dur ikke så godt her på dol.

vh.

Kjører IE 5.5 både på jobben og hjemme uten noen problemer what-so-ever.

Når det gjelder Opera, den er flott og kjapp men følger visst ingen av de normale html standarene. Hjemmesiden min (http://dacrib.rexta.net) ser helt for jævlig ut i den. Tabels er visst noe de aldri har hørt om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...