Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uaaahhh!

Gikk på vekten i dag og grøss 96.3!

170 høy

Ikke si det bort...

Det rare er at jeg trener 3xuken og ikke er såå usunn (trodde jeg!). Legen min sa sist jeg var der at jeg ikke er overvektig, men jeg er jo det!

Trener altså og liker å røre meg, men også glad i mat.

Noen tips om hva slags matvei jeg burde velge?

Ganske fortvilet og meget takknemlig for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314456-hjelpe-valn%C3%B8tt-el-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du trener, så er nok en god andel av kiloene muskler - og det er kjempebra.

Jeg vil absolutt anbefale et kosthold med hovedvekt på proteiner, og med kutt i enkle karbohydratet (brød, poteter, pasta, ris, sukker).

Du kan lese mer om dette på f.eks. www.lavkarbo.no.

Flott at du trener!

Hr du noe problem med overspising feks da?

Det er viktig at du ihvertfall får i deg nok proteiner. Du skal ha minst 96 gram rent protein per dag fordelt på alle måltider. Det vil gjøre underverker for musklene dine også.

Kosthold ellers kommer veldig an på om du har et problem med maten eller ikke. Noen kan bare justere litt så går de ned masse, andre må gå mer drastisk til verks.

Hvis du legger ut en plan over en typisk dagsmeny her så kan jeg godt se litt på den for deg. Si noe om når du evt fyser på noe også hvis du er plaget med sug, så ser vi hva vi kan fikse :-)

Flott at du trener!

Hr du noe problem med overspising feks da?

Det er viktig at du ihvertfall får i deg nok proteiner. Du skal ha minst 96 gram rent protein per dag fordelt på alle måltider. Det vil gjøre underverker for musklene dine også.

Kosthold ellers kommer veldig an på om du har et problem med maten eller ikke. Noen kan bare justere litt så går de ned masse, andre må gå mer drastisk til verks.

Hvis du legger ut en plan over en typisk dagsmeny her så kan jeg godt se litt på den for deg. Si noe om når du evt fyser på noe også hvis du er plaget med sug, så ser vi hva vi kan fikse :-)

Tusen takk!

Jeg har tenkt og tenkt og joda - det sniker seg nok inn mat både her og der.. Når jeg skal begynne å tenke på hva jeg har spist hele siste uken er det unektelig littavhvert.

Innså for en stund siden at jeg _kun_ må spise når jeg spiser, ellers er det nesten som om jeg ikke har spist.

Tidligere har jeg hatt problemer med overspising, men stort sett går det greit nå.

Av alle ting fyser jeg på ost og sjokolade.

Supermotivert av bla deg ble det en stor salat med tunfisk til lunch!

Har du en bok om lavkarbo å annbefale?

Tittet mye på lavkarbo.no, men litt forvirrende synes jeg..

Igjen tusen takk for hjelp!

Siden du trener, så er nok en god andel av kiloene muskler - og det er kjempebra.

Jeg vil absolutt anbefale et kosthold med hovedvekt på proteiner, og med kutt i enkle karbohydratet (brød, poteter, pasta, ris, sukker).

Du kan lese mer om dette på f.eks. www.lavkarbo.no.

Takk!

Litt forvirrende på lavkarbo.no, men prøver igjen..

; )

Tusen takk!

Jeg har tenkt og tenkt og joda - det sniker seg nok inn mat både her og der.. Når jeg skal begynne å tenke på hva jeg har spist hele siste uken er det unektelig littavhvert.

Innså for en stund siden at jeg _kun_ må spise når jeg spiser, ellers er det nesten som om jeg ikke har spist.

Tidligere har jeg hatt problemer med overspising, men stort sett går det greit nå.

Av alle ting fyser jeg på ost og sjokolade.

Supermotivert av bla deg ble det en stor salat med tunfisk til lunch!

Har du en bok om lavkarbo å annbefale?

Tittet mye på lavkarbo.no, men litt forvirrende synes jeg..

Igjen tusen takk for hjelp!

Det med fysingen og innimellomspisingen blir borte på ketogent kosthold :-)

Du kan lese feks Slank med Ketolysekuren av Torkil Andersen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...