Gjest sean Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Kjoerer twinlab superfuel. Den inneholder kreatin fant jeg ut i dag, men jeg fatter ikke hvorfor det ikke blir markedsfoert som en slags all over combo solution. Er det vanlig at gainere inneholder kreatin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Hei, kosttilskuddsprodusentene har evnen til å raskt tilpasse seg et skiftende marked, og de kommer stadig med nye og videreutviklede produkter. I noen tilfeller er dette salgstriks. I andre tilfeller smarte løsninger. Hva merket ditt inneholder, kan jeg ikke uttale meg om. Jeg kan heller ikke si hvorvidt det er vanlig med kreatin i gainer. Men kombinasjonen høres grei ut. Les mer på http://trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. juli 2001 Del Skrevet 12. juli 2001 Du har kreatin i flere gainere. Men det blir egentlig bare dumt, for det er jo så lite kreatin at du vil ikke merke den effekten i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.