Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et mål om å ha gått ned 30 kg 4 mnd etter operasjonen. Det gikk ikke helt. Mangler 600 gram :)

Så egentlig er jeg veldig fornøyd :)

Og gjett om det kjennes på kroppen!

Buksene faller av meg, og toppene blir som telt. Og hva må jeg da - jo handle klær. Og plutselig har det blitt morsomt :)

Fremdeles går alt kjempebra. Er litt plaget med luft i magen innimellom, men det er ikke noe stort problem. Det kommer listende ut... og setter seg ikke fast :)

Og ellers så er alt bare kjempebra!!!

Fortsetter under...

Annonse

Jubis! WOW!!!!!

Er det ikke fantastisk deilig? Begynner å nærme deg målet etterhvert nå? Og gubben er overlykkelig - ny kjerring, spennende og fin - og uten å skilles fra en eneste av egenskapene han var glad i på den gamle?

Lykke til videre - store klemmer :-)

Annonse

Er nok ikke mange her inne som er like oppegående som den damen der når det gjelder å få i seg alt kroppen hennes trenger :-)

Det var på ingen måte ment som kritikk, men jeg lurte siden jeg har lest opp og i mente (også her inne) at et vekttap på 0,5-1 kilo i uka er det beste.

Det var på ingen måte ment som kritikk, men jeg lurte siden jeg har lest opp og i mente (også her inne) at et vekttap på 0,5-1 kilo i uka er det beste.

Neida, så det ikke som kritikk heller jeg. Ville bare berolige :-)

Det er fint å gå sakte og pent ned, men for en som er vektoperert og skal mye ned så går det myyyye fortere enn for de som bare skal justere litt :-)

Neida, så det ikke som kritikk heller jeg. Ville bare berolige :-)

Det er fint å gå sakte og pent ned, men for en som er vektoperert og skal mye ned så går det myyyye fortere enn for de som bare skal justere litt :-)

Så hvis man skal f.eks 5 kilo ned, så bør man gjøre det sakte, men skal man 20-30 kilo ned så kan man "gi på" litt?

Så hvis man skal f.eks 5 kilo ned, så bør man gjøre det sakte, men skal man 20-30 kilo ned så kan man "gi på" litt?

Skal du ned fem kilo så greier du neppe å ta av mer enn en halv kilo ca med fett per uke. Større nedgang på en som er så nær normalvekt vil gjerne si at man gjør noe feil og driver og mister muskler og ikke fett.

Skal du ned tredve så klarer kroppen din fint å skrelle av mye mer uten at det går ut over musklene.

Jubis! WOW!!!!!

Er det ikke fantastisk deilig? Begynner å nærme deg målet etterhvert nå? Og gubben er overlykkelig - ny kjerring, spennende og fin - og uten å skilles fra en eneste av egenskapene han var glad i på den gamle?

Lykke til videre - store klemmer :-)

Det er ubeskrivelig deilig!

Og gubben er også veldig fornøyd ;)

Jeg tror også at jeg er den samme, bare enda blidere :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...