Gå til innhold

Anbefalte innlegg

GRATULERER! 600 gram er jo ingenting, målet er definitivt nådd!

Er det lov å spørre om du er helt i mål nå, eller er det fortsatt mer som skal bort?

Det er fremdeles ganske mye som skal bort. Har fremdeles alt for høy BMI, og ønsker å komme under 25.

Fortsetter under...

Annonse

Det vil jeg vel si er så godt som i mål vel. Det som gjenstår er en drøy pakke med smør ;-D

Lykke til på shopping.

Og gratulerer, så mye!!!!!

Takk og takk!!!

Shopping er utrolig mye morsomere nå - bortsett fra for lommeboka...

Annonse

Ideelt sett ønsker jeg 30 kg til... Men jeg har det utrolig bra nå også :)

4 mnd. til så er du jo der...

Neida, jeg forstår jo godt at det ikke fungerer slik:-) Men det er jo bare å stå på videre, så viser nok pila riktig retning i tiden framover også.

4 mnd. til så er du jo der...

Neida, jeg forstår jo godt at det ikke fungerer slik:-) Men det er jo bare å stå på videre, så viser nok pila riktig retning i tiden framover også.

Ja, jeg har sluttet å bekymre meg når det går sakte - for det gjøre det innimellom.

Jeg håper jo egentlig at det tar litt lengre tid enn 4 mnd før resten er på plass, sånn ca 5 mnd kanskje ;)

Også vil det nok gå noen kilo i operert bort hud også :)

Ja, jeg har sluttet å bekymre meg når det går sakte - for det gjøre det innimellom.

Jeg håper jo egentlig at det tar litt lengre tid enn 4 mnd før resten er på plass, sånn ca 5 mnd kanskje ;)

Også vil det nok gå noen kilo i operert bort hud også :)

Du har jo sikkert brukt maaaange år på å gå opp disse kiloene, så da er det jo ingen krise om det tar et par år å gå dem ned igjen heller.

Det som er viktig for deg nå er jo å finne en livsstil som gjør at du stabiliserer deg på et nivå du er fornøyd med:-)

Du har jo sikkert brukt maaaange år på å gå opp disse kiloene, så da er det jo ingen krise om det tar et par år å gå dem ned igjen heller.

Det som er viktig for deg nå er jo å finne en livsstil som gjør at du stabiliserer deg på et nivå du er fornøyd med:-)

Jepp, du har så rett så rett :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...