Gå til innhold

Musikk var terapi før.

Anbefalte innlegg

Før likte jeg virkelig å høre på musikk,jeg ble glad inni meg og jeg kjente blodet bruse i årene,det var herlig.

Men nå kjenner jeg ingenting lenger,lurer på om det er pga AP eller kan sykdom forandre meg så drastisk?

Noen andre som kjenner til dette?

Jeg savner å være så "gira" inni meg,ofte danset jeg rundt for meg selv også,nå danser jeg aldri lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314489-musikk-var-terapi-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan nok skyldes medisinen. Opplevde selv dette da jeg brukte antipsykotisk medisin. Det var det absolutt verste med den typen medisin, for musikk har alltid vært viktig for meg. Men de sterke følelsene kom tilbake da jeg sluttet med medisinen, så tror ikke du trenger å bekymre deg for at de har blitt borte for godt.

Gjest klokkeline

Jeg diktet en sang engang da jeg brukte AP. Den ble ganske slapp og monoton ja. Manglet litt fres egentlig.

Litium og musikk derimot går helt strålende bra, neste for mye musikk i ørene på meg nå :-). Musikk er terapi ja, uten tvil :-)

Jeg diktet en sang engang da jeg brukte AP. Den ble ganske slapp og monoton ja. Manglet litt fres egentlig.

Litium og musikk derimot går helt strålende bra, neste for mye musikk i ørene på meg nå :-). Musikk er terapi ja, uten tvil :-)

Ja alt blir i grunnen litt slappt på AP,hmf.

Dette kan nok skyldes medisinen. Opplevde selv dette da jeg brukte antipsykotisk medisin. Det var det absolutt verste med den typen medisin, for musikk har alltid vært viktig for meg. Men de sterke følelsene kom tilbake da jeg sluttet med medisinen, så tror ikke du trenger å bekymre deg for at de har blitt borte for godt.

Det er det som er så rart,er redd de har blitt borte for godt,har jo ikke tatt AP siden desember og nå er det påan med det igjen.

Men har litt lyst å kutte dem ut da,har gått på dem ca en uke nå..phu!

Annonse

selv merker jeg tidvis kreativiteten står mer fast i depressive faser...mer "tom"...selv om det i seg selv bør være nok å skrive om

Før jeg begynte på medisiner skrev jeg side etter side med brev og andre ting,etter medisinene ble jeg helt tom og lite kreativ.

Pleide også å like å male,det sluttet jeg helt med også..

Annonse

Gjest klokkeline

Kanskje det,men blir jo en haug her hjemme da pga utprøving,trilafon var verstingen for meg.

Jeg vet ikke jeg, kjenner jo ikke deg :-). Skal ihvertfall ikke komme AP innenfor leppene mine flere ganger, utenom en og annen truxal så jeg kan sove. Ellers er zeldox kanskje ikke så verst, har du prøvd den?

Jeg er jo ingen lege heller og ikke skal jeg bli dette, men jeg mener du bør snakke med din og høre hva denne mener om de symptomene og bivirkningene du har. Ta en telefon :-).

Selv skal jeg flytte nå, ikke til Kina, men drar et sted jeg kan slippe alle disse tullete rådene jeg får av de rundt meg. Et sted går grensen, mener nå jeg :-)

Jeg vet ikke jeg, kjenner jo ikke deg :-). Skal ihvertfall ikke komme AP innenfor leppene mine flere ganger, utenom en og annen truxal så jeg kan sove. Ellers er zeldox kanskje ikke så verst, har du prøvd den?

Jeg er jo ingen lege heller og ikke skal jeg bli dette, men jeg mener du bør snakke med din og høre hva denne mener om de symptomene og bivirkningene du har. Ta en telefon :-).

Selv skal jeg flytte nå, ikke til Kina, men drar et sted jeg kan slippe alle disse tullete rådene jeg får av de rundt meg. Et sted går grensen, mener nå jeg :-)

Holder på å prøve ut zeldox nå,men har ikke tatt i dag.

Gjest klokkeline

Av mange grunner,bla at jeg følte de virket de første dagene men ikke etter det.

Ok, men du må kontakte behandleren din som har satt deg på medisinene da, det må du gjøre enten du starter eller slutter med medisiner. Ellers blir tilliten dere imellom raskt brutt ned.

Ok, men du må kontakte behandleren din som har satt deg på medisinene da, det må du gjøre enten du starter eller slutter med medisiner. Ellers blir tilliten dere imellom raskt brutt ned.

Men behandleren er i sverige nå,nå er det en ny psykiater der.

Men skal si det i neste uke til gruppelederen,hun var med meg til psykiateren. Har ikke fast behandler jeg,hadde det vært så vel så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...