Gå til innhold

Et A-4-liv?

Gjest klokkeline

Anbefalte innlegg

Takk Valnøtt, var bare så sint og oppgitt i går at jeg slengte vel ut noe som ikke var helt gjennomtenkt :-). Blir frustrert fordi livet mitt ikke er helt bra for tiden, jeg vil og ønsker så mye, men blir stoppet hele tiden av mann og psykolog osv. Det gjør meg utrolig forbannet grrrrrrrrrrrr :-).

Istedet for å få lov til å gjøre det jeg ønsker er jeg nødt til å roe ned, ta medisiner, bli dempet på en måte og dette føles helt forferdelig. ((.

Skal ut å gå og banke opp elgen hvis jeg finner en :-).

PS. Har en fin oppskrift på sånne ostepannekaker, lurer på om det er det samme som din? (Jeg er skrav. bråkebøtte fra forrige uke, måtte bare skifte nick da jeg fikk en del reaksjoner, tenkte jeg ikke skulle provosere noen :-). Ha en fin dag !!

Er ikke ost i mine pannekaker?

Det er greit at du ikke har lyst til å roe ned. Men det er en del av det å bli bedre vet du. Du må roe ned det du har lyst til så du får brukt energien på å bli frisk isteden. Så kan du gjøre det du brenner for etterpå - samtidig som du har det bra :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314518-et-a-4-liv/page/2/#findComment-2571635
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...