Gå til innhold

Er det litiumen jeg reagerer på?

Anbefalte innlegg

Gjest nicket er ikke her lengre

At jeg får noen voldsomme energiperioder hvor jeg gjør helt dumme ting, er roligere innimellom og skjønner selv jeg ikke er helt på nett.

Som i går: Ute og kjører bil i midtby`n, samtidig snakker jeg i mobilen, ignorere vikeplikt fra høyre to ganger, mener jeg har retten på min side og at den føkk....fyren kan stoppe, er siint. Skriver meldinger mens jeg kjører, har liksom mistet de sperringene jeg hadde før. Bryr meg katta i om jeg sårer andre, er sint imot alle, aggressiv, tror jeg holder på å bli gal.

Har jo startet med litium, er det denne som gjør meg sånn, eller truxal, skal jeg slutte? Greier ikke denne uroen stort lengre, redd jeg gjør noe helt galt. Kastet forresten en klokke etter mannen min idag fordi han sa noe som jeg ikke likte. Han fikk et sår, har egentlig ikke vond samvittighet for dette heller. Han lurer på om jeg bruker stoff eller noe. Ser meg selv i speilet og ser at jeg ikke er frisk. Hva er dette, hva kan jeg gjøre, vil ikke bli innlagt nå, for mye folk rundt meg og for mye jeg må gjøre. Helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314533-er-det-litiumen-jeg-reagerer-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicket er ikke her lengre

høres vel heller ut som du trenger en litt høyere dose litium :)

Aner ikke jeg, vet bare at jeg ikke er helt i "vater". Det kan da ikke være så galt når jeg skjønner det selv? Men dette har ingenting med bipolar å gjøre, tror jeg. Det er noe som jeg ikke tåler, pulsen går hurtig, er gira på en måte. Tror det er litiumen jeg ikke tåler, forresten likedan med truxal også. Kanskje ikke rart, det er jo stoffer som jeg kroppen ikke er vant til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...