tjohei Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hva er det tegn på? Jeg sliter med å hold meg våken når de andre forteller om sine liv. 0 Siter
tjohei Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Jeg vil gjerne ha svar fra nhd og andre. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Det kan være trøttende å gå i gruppeterapi,jeg blir ofte sliten av det men har aldri sovnet da : ) Men jeg er inntrisert i å høre de andres historie da,blir bare så matt noen ganger.. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Om du blir matt må du jo være helt hekta på andres lidelser. =) Hehe ikke akkuratt det,men liker å få med meg det de sier,og tenkehodet mitt kverner rundt alt de sier også,derfor blir jeg matt tror jeg : ) 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk. Sier bare meningen min... Døh,man kan vel være syk fordi om man ikke trenger medisiner. 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Kjedsomhet? 0 Siter
Gjest hva er det for slags kommentar Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk. Sier bare meningen min... '' Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk. '' Ehh, hæ?!? Man kan være veldig syk uten å trenge medisiner. Nå tar jeg dette helt ut av sin sammenheng (for jeg vet ingenting om tjohei og hva h*n lider av) men ta f.eks personlighetsforstyrrelser. Det er jo en sykdom (eller egentlig mange forskjellige sykdommer) som medisiner som regel ikke fungerer bra på, men som nettopp gruppeterapi ofte kan være veldig virksomt mot. 0 Siter
Gjest lithium Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hva vil du folk skal svare? Den eneste som har svaret på det er den som sovner. 0 Siter
Gjest inif Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Dårlig sosial intelligens? Tja, respekt for de rundt meg ville holdt meg våken. Er du for trøtt på forhånd, bør du ikke gå. 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Drikk mye kaffe :-). Om du ikke føler deg engasjert så kan du jo prøve å late som ihvertfall? Deprimert kanskje? 0 Siter
Gjest bimbimbimbom Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 De mangler vel evnen til å engasjere deg da, eller du mangler evnen til å bli engasjert Seriøst, dette vet du vel best svaret på selv? Folk kan være trøtte og sovne av ulike grunner uten at vi her inne kan si noe om det. 0 Siter
tjohei Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk. Sier bare meningen min... Man kan da være syk om man ikke går på medisiner. Mange trenger å trene seg sosialt. Jeg har diagnose, så da kan jeg vel kalles syk eller at jeg har en lidelse. 0 Siter
tjohei Skrevet 19. september 2008 Forfatter Skrevet 19. september 2008 De mangler vel evnen til å engasjere deg da, eller du mangler evnen til å bli engasjert Seriøst, dette vet du vel best svaret på selv? Folk kan være trøtte og sovne av ulike grunner uten at vi her inne kan si noe om det. Jeg har mine tanker ja. Jeg har en tendens til å bli sliten av det sosiale, om det er depresjon, angst eller kjedsomhet vet jeg ikke. Det er akkurat som om jeg ikke greier å taimot mer. Jeg trodde dette var et typisk tegn innen terapi, derfor spurte jeg. 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk. Sier bare meningen min... Jeg har angst og bruker ingen medisiner. Men vil da si at jeg til tider har vært veldig syk. 0 Siter
PieLill Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 At du legger deg for sent om kvelden i kombinasjon med manglende vilje til å holde deg våken? mvh 0 Siter
tjohei Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Ja. Jeg ble bare så gretten over svaret ditt til meg. (Jeg har faktisk en diagnose jeg og.) Ja, det er godt å lulle seg inn i sin egen diagnose. Da trenger man ikke jobbe for å bli bedre. 0 Siter
tjohei Skrevet 29. september 2008 Forfatter Skrevet 29. september 2008 Syns du gnåler med mye psykobabbel du og. På seg selv kjenner man andre. He he. Jeg er jo schizotid ved du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.