Gå til innhold

Sovner i gruppeterapien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det tegn på? Jeg sliter med å hold meg våken når de andre forteller om sine liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være trøttende å gå i gruppeterapi,jeg blir ofte sliten av det men har aldri sovnet da : )

Men jeg er inntrisert i å høre de andres historie da,blir bare så matt noen ganger..

Skrevet

Om du blir matt må du jo være helt hekta på andres lidelser. =)

Hehe ikke akkuratt det,men liker å få med meg det de sier,og tenkehodet mitt kverner rundt alt de sier også,derfor blir jeg matt tror jeg : )

Skrevet

Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk.

Sier bare meningen min...

Døh,man kan vel være syk fordi om man ikke trenger medisiner.

Gjest hva er det for slags kommentar
Skrevet

Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk.

'' Hvorfor går du egentlig i gruppeterapi? Du som ikke trenger medisiner kan da umulig være syk. ''

Ehh, hæ?!? Man kan være veldig syk uten å trenge medisiner. Nå tar jeg dette helt ut av sin sammenheng (for jeg vet ingenting om tjohei og hva h*n lider av) men ta f.eks personlighetsforstyrrelser. Det er jo en sykdom (eller egentlig mange forskjellige sykdommer) som medisiner som regel ikke fungerer bra på, men som nettopp gruppeterapi ofte kan være veldig virksomt mot.

Skrevet

Hva vil du folk skal svare?

Den eneste som har svaret på det er den som sovner.

Skrevet

Dårlig sosial intelligens? Tja, respekt for de rundt meg ville holdt meg våken. Er du for trøtt på forhånd, bør du ikke gå.

Gjest klokkeline
Skrevet

Drikk mye kaffe :-). Om du ikke føler deg engasjert så kan du jo prøve å late som ihvertfall? Deprimert kanskje?

Gjest bimbimbimbom
Skrevet

De mangler vel evnen til å engasjere deg da, eller du mangler evnen til å bli engasjert :)

Seriøst, dette vet du vel best svaret på selv? Folk kan være trøtte og sovne av ulike grunner uten at vi her inne kan si noe om det.

Skrevet

Man kan da være syk om man ikke går på medisiner. Mange trenger å trene seg sosialt. Jeg har diagnose, så da kan jeg vel kalles syk eller at jeg har en lidelse.

Skrevet

De mangler vel evnen til å engasjere deg da, eller du mangler evnen til å bli engasjert :)

Seriøst, dette vet du vel best svaret på selv? Folk kan være trøtte og sovne av ulike grunner uten at vi her inne kan si noe om det.

Jeg har mine tanker ja. Jeg har en tendens til å bli sliten av det sosiale, om det er depresjon, angst eller kjedsomhet vet jeg ikke. Det er akkurat som om jeg ikke greier å taimot mer. Jeg trodde dette var et typisk tegn innen terapi, derfor spurte jeg.

Skrevet

Jeg har angst og bruker ingen medisiner. Men vil da si at jeg til tider har vært veldig syk.

Skrevet

At du legger deg for sent om kvelden i kombinasjon med manglende vilje til å holde deg våken?

mvh

Skrevet

Ja. Jeg ble bare så gretten over svaret ditt til meg. (Jeg har faktisk en diagnose jeg og.)

Ja, det er godt å lulle seg inn i sin egen diagnose. Da trenger man ikke jobbe for å bli bedre.

Skrevet

Syns du gnåler med mye psykobabbel du og. På seg selv kjenner man andre.

He he. Jeg er jo schizotid ved du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...