Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja ja folkens nå er det torsdag igjen og her er ukens oppdatering fra meg!

Var på tur utenlands i helgen som var og slanket meg overhodet ikke men hadde det i bakhodet hele tiden. Spiste nydelig mat, drakk vin og øl , spiste dessert og gikk mye!

I dag viser vekta en kilo ned fra forrige uke! Yippiajjjj...

Veldig motiverende og idag har jeg vært utrolig flink.

Dette skal gå fint selv om det er mye å ta av så er det bare å være tålmodig! har ikke kommet igang med trening men er på god vei, skal gå fort og langt i morgen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314600-noen-som-skal-ned-25-kilo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :-)

Av og til får man seg også en positiv overraskelse når man går på vekta, og ingenting er hyggeligere enn det!

Jeg vet ikke helt om jeg skal være med "i klubben"; har gått ned 20 kg (i dag, faktisk - hurra!), men vet ikke helt om jeg skal ned enda 5 til. Nærmer meg vel slik jeg skal være, bare den magen også blir borte.

Ønsker all mulig lykke til! (Og trening vil sette fart på vektreduksjonen, det garanterer jeg!)

Så flink du har vært!

Kan du dele noen av hemmlighetene om hvordan du har klart en så stor vektnedgang?

Denne var kanskje til meg?

I så fall - jeg har fulgt opplegget til Grethe Roede, gått på ett og er halvferdig med kurs nr 2.

Også trimmer jeg veldig mye, 5-7 ganger i uka. Det hjelper veldig!

Så, ingen stor hemmelighet i grunnen, bare det alle alltid har sagt: Spise små, hyppige og magre måltider samt trimme. Kjedelig når ukebladene får rett! ;-)

Gjest lurerpådetjeg

Jippi, ned 1,9 kg siste uke. Har stått på stedet hvil lenge og nå har det løsnet. Meldte meg inn i VG`s vektklubb og la samtidig om kosten litt for å få i meg mere protein (etter tips fra Valnøtt). Og det har hjulpet. Jeg opplever det motiverende å være med i vektklubben fordi det er så lettvint å beregne kalori innhold i mat og forbruket jeg har.

Av og til får man seg også en positiv overraskelse når man går på vekta, og ingenting er hyggeligere enn det!

Jeg vet ikke helt om jeg skal være med "i klubben"; har gått ned 20 kg (i dag, faktisk - hurra!), men vet ikke helt om jeg skal ned enda 5 til. Nærmer meg vel slik jeg skal være, bare den magen også blir borte.

Ønsker all mulig lykke til! (Og trening vil sette fart på vektreduksjonen, det garanterer jeg!)

Heia :-D

Ned 20 kg, *G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*

Jeg skal ikke ned mer enn 10 jeg, men har fått audisens til å være med, så det kan jo du også....

Det er jo bare litt for å holde motet oppe....

Jeg har bestemt meg for å veie meg på mandager pga. helgens utskeielser da kanskje ikke blir så store, med tanke på mandagsvekta.... Etter innspirasjon fra en annen her inne, husker jammen ikke hvem. *grubler*

Denne uka har jeg i tillegg menstrasjon, så her sitter jeg å føler meg oppblåst og tjukk som en balong....

Annonse

1 kg noe når man har vært på tur å kost seg, er deilig å få med seg da.

Syns du er veldig flink.

Jeg veier meg til mandag, og gir tilbakemelding da jeg....

Flott tiltak puppola, alltid greit å ha noen å motivere seg sammen med.

Hilsen en oppblåst BMS!

Jippi, ned 1,9 kg siste uke. Har stått på stedet hvil lenge og nå har det løsnet. Meldte meg inn i VG`s vektklubb og la samtidig om kosten litt for å få i meg mere protein (etter tips fra Valnøtt). Og det har hjulpet. Jeg opplever det motiverende å være med i vektklubben fordi det er så lettvint å beregne kalori innhold i mat og forbruket jeg har.

1,9 kg !!!! WOW, bra jobba...

Jeg er nok +1 eller på stedet vil. (Menstrasjon). Skal veie meg til mandag, så det blir spennede og se...

Har ikke helt nøyaktig vekt, ikke fått somlet meg til å kjøpe, men får stole på vekten jeg har sålenge.

Vennlig hilsen

Heia :-D

Ned 20 kg, *G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*

Jeg skal ikke ned mer enn 10 jeg, men har fått audisens til å være med, så det kan jo du også....

Det er jo bare litt for å holde motet oppe....

Jeg har bestemt meg for å veie meg på mandager pga. helgens utskeielser da kanskje ikke blir så store, med tanke på mandagsvekta.... Etter innspirasjon fra en annen her inne, husker jammen ikke hvem. *grubler*

Denne uka har jeg i tillegg menstrasjon, så her sitter jeg å føler meg oppblåst og tjukk som en balong....

He-he, mandagsveiing _kan_ være litt kjipt, ja, særlig hvis man har drukket litt alkohol på lørdag og ikke trimmet skikkelig søndag. Men totalen er jo i grunnen den samme, sånn til syvende og sist.

:-)

Jeg kan jo aspirere her jeg også, motivasjon er veldig godt å dele på!

He-he, mandagsveiing _kan_ være litt kjipt, ja, særlig hvis man har drukket litt alkohol på lørdag og ikke trimmet skikkelig søndag. Men totalen er jo i grunnen den samme, sånn til syvende og sist.

:-)

Jeg kan jo aspirere her jeg også, motivasjon er veldig godt å dele på!

Jeg veier meg også på mandag, men det går sake med sikkert nedover med vekta. 6 kg på 5 uker og det er jeg veldig fornøyd med.

Ned to til her etter et platå på noen uker. 13 tilsammen - skal ned minst 17 til.

Har ikke vært superflink med maten, men uten brød, pasta ris og poteter så tåler visst hverdagen noen utskeielser.

Har som mål å komme meg mer på tur oppover, det har ikke blitt denne uken, men med over 10.000 skritt fem dager er jeg rimelig fornøyd.

Så bra!

Annonse

Grattis!

Jeg veier meg også på mandag, men det går sake med sikkert nedover med vekta. 6 kg på 5 uker og det er jeg veldig fornøyd med.

6 kg på 5 uker er kjempebra :-D

Absolutt innen riktig nedgang... Ikke bra å gå alt for fort ned, jeg er fornøyd om vekta sakte, men sikkert kommer seg neddover....

Veide meg mandag, gikk opp 1 kg under menstrasjon, men gikk ned 1,5 kg. Så da ble det nedgang på en halv kg. den uka. Og det er jeg kjempefornøyd med...

Ha en flott uke :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...