Gå til innhold

Hypomani (blandet) i måneder??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nick Bipolar

ja det er jo vanlig at episodene varer i flere måneder.

bare en myte at man svinger opp og ned med minutters mellomrom.

Så egentlig så mener du at behandleren min har rett og at jeg tar helt feil? Skrekkelige greier ;((((((((((

Aner meg at du vet litt om dette og kanskje har vært i en sånn tilstand? Hvor i all verden gjør du av all energien og uroen når den kommer? Jeg har planer om å springe ut og aldri se meg tilbake, er sint på alle rundt meg fordi de hemmer meg. Så kræsjer jeg ganske kraftig innimellom og på impuls kan jeg finne et vakkert tre...heldigvis er jeg tung og ikke har jeg råd til tau heller før lønna kommer, men vil gjerne ha et råd eller to..sukk :((

Gjest imzedimze

Så egentlig så mener du at behandleren min har rett og at jeg tar helt feil? Skrekkelige greier ;((((((((((

Aner meg at du vet litt om dette og kanskje har vært i en sånn tilstand? Hvor i all verden gjør du av all energien og uroen når den kommer? Jeg har planer om å springe ut og aldri se meg tilbake, er sint på alle rundt meg fordi de hemmer meg. Så kræsjer jeg ganske kraftig innimellom og på impuls kan jeg finne et vakkert tre...heldigvis er jeg tung og ikke har jeg råd til tau heller før lønna kommer, men vil gjerne ha et råd eller to..sukk :((

nei uff jeg har gjort så mye jævelskap at det bare er flaks jeg ikke har diagnosen psykopat istedet for bipolar.

Gjest Nick bipolar

nei uff jeg har gjort så mye jævelskap at det bare er flaks jeg ikke har diagnosen psykopat istedet for bipolar.

Ja, forstår, får stadig vekk høre dumme ting jeg har gjort jeg også. Må vel bare spise medisinene og bite sammen. Leve må man vel uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...