Gjest Nick Bipolar Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Får høre jeg er sånn, men kan man være dette i mange måneder da?? 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 ja det er jo vanlig at episodene varer i flere måneder. bare en myte at man svinger opp og ned med minutters mellomrom. 0 Siter
Gjest Nick Bipolar Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 ja det er jo vanlig at episodene varer i flere måneder. bare en myte at man svinger opp og ned med minutters mellomrom. Så egentlig så mener du at behandleren min har rett og at jeg tar helt feil? Skrekkelige greier ;(((((((((( Aner meg at du vet litt om dette og kanskje har vært i en sånn tilstand? Hvor i all verden gjør du av all energien og uroen når den kommer? Jeg har planer om å springe ut og aldri se meg tilbake, er sint på alle rundt meg fordi de hemmer meg. Så kræsjer jeg ganske kraftig innimellom og på impuls kan jeg finne et vakkert tre...heldigvis er jeg tung og ikke har jeg råd til tau heller før lønna kommer, men vil gjerne ha et råd eller to..sukk ( 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Så egentlig så mener du at behandleren min har rett og at jeg tar helt feil? Skrekkelige greier ;(((((((((( Aner meg at du vet litt om dette og kanskje har vært i en sånn tilstand? Hvor i all verden gjør du av all energien og uroen når den kommer? Jeg har planer om å springe ut og aldri se meg tilbake, er sint på alle rundt meg fordi de hemmer meg. Så kræsjer jeg ganske kraftig innimellom og på impuls kan jeg finne et vakkert tre...heldigvis er jeg tung og ikke har jeg råd til tau heller før lønna kommer, men vil gjerne ha et råd eller to..sukk ( nei uff jeg har gjort så mye jævelskap at det bare er flaks jeg ikke har diagnosen psykopat istedet for bipolar. 0 Siter
Gjest Nick bipolar Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 nei uff jeg har gjort så mye jævelskap at det bare er flaks jeg ikke har diagnosen psykopat istedet for bipolar. Ja, forstår, får stadig vekk høre dumme ting jeg har gjort jeg også. Må vel bare spise medisinene og bite sammen. Leve må man vel uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.