Gå til innhold

Jeg "faller ut". Finnes det medisiner mot dette?

Anbefalte innlegg

Sliter med at jeg "faller ut" og blir stirrende tomt ut i luften lenge. Eventuelt samtidig som jeg f.eks. surfer på nettet uten mål og mening. Dette gjør at jeg ender opp med å jobbe (mye) overtid fordi jeg ikke får gjort alt jeg skal gjøre. Jeg tenker at NÅ skal jeg ta meg sammen og sette i gang med noe, men jeg blir sittende som lammet og føler meg helt tom. Det bryr meg ikke engang at jeg må sitte på jobb i timesvis etter at de andre har dratt hjem. Ekstra ille er det nå som jeg har kjærlighetssorg. De fleste kan sikkert identifisere seg med dette, men jeg føler dette er mer enn bare latskap. Finnes det kanskje noe medisiner som kunne ha trigget meg litt?

Fortsetter under...

Gjest klokkeline

Hva med å fortelle dette til legen din? Tror det er der du må begynne kanskje? Kanskje du mangler motor, kan jo være en slags depresjon da?

Jeg har satt inn en turbo-diesel som virker i perioder :-). Men det er mye som kan prøves før du går til et så drastisk skritt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...