Gjest tube Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Skal på fest i dag og har tenkt å drikke litt alkohol.Jeg bruker medisin(Lamictal mot bipolar).Så lurer jeg på om jeg bør bare droppe å ta kveldsdosen eller eventuelt ta dem litt tidligere? 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Etter mitt hode har det ingenting å si om du tar medisinen eller dropper den. Du har jo likevel en konsentrasjon av lamical i blodet vil jeg tro. Skal visst ikke være bra å drikke for meget når man bruker medisiner har jeg hørt :-). Ellers kan du jo søke i felleskatalogen på lamictal og se hva som står der. Ha en riktig hyggelig aften :-) 0 Siter
Gjest tube Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Etter mitt hode har det ingenting å si om du tar medisinen eller dropper den. Du har jo likevel en konsentrasjon av lamical i blodet vil jeg tro. Skal visst ikke være bra å drikke for meget når man bruker medisiner har jeg hørt :-). Ellers kan du jo søke i felleskatalogen på lamictal og se hva som står der. Ha en riktig hyggelig aften :-) Takk for svar:) jo du har vel rett i det:) Nei vet at det ikke er helt bra,må innrømme at jeg ikke har vært så veldig flink til det men det går vel sikkert bra:) Så nå skal jeg bare kose meg og ser frem til en hyggelig kveld:) Ha en fortsatt god helg! mvh 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 jeg brukte lamictal i over 5 år og drakk nesten hver helg på den. ikke noe problem det.. trenger ikke droppe kveldsdosen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.