Gå til innhold

Hva er egentlig vitsen da??

Anbefalte innlegg

Gjest hoppende livmor

Når du bruker litium og du likevel blir syk. Eneste du får er bivirkninger i form av diare og et liv på toalettet. Du kan ikke gå på offentlige toalett fordi det lukter helt grusomt. Hva positivt er det med dette egentlig?

Kan det være derfor jeg har problemer med livmora også? At den ikke tåler litium?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314719-hva-er-egentlig-vitsen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hoppende livmor

Men kanskje du ville vært ennå psykere om du ikke hadde tatt Litium? Hvordan var din helse før du starta og hvordan er den nå i forhold m/medisiner?

Livmora var bedre før :-). Neida, tror nok jeg ikke blir fullt så deprimert som før, har ikke forsøkt å hoppe på havet enda ihvertfall. Så det er vel det positive :-).

Det negative er at jeg svinger så veldig, blir så uforutsigbart. 3 dager helt voldsomt sliten, så jævlig morsom til angst ut av en annen verden.

Har time til uka og må få justert litt på hodet og medisinen tror jeg. Jeg har også fått drømmejobben, så nå vet jeg hvorfor det er meningen jeg skulle leve :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...