Gjest lei av en viss f.... Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hvor tullete kan en person bli av dette? Såpass at han truer andre, innbiller seg ting, sykelig sjalusi osv? 0 Siter
Gjest 21.09-08 Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Ja. Jeg jobber på treningssenter og har sett adferdsendringer hos personer som har startet på anabole steroider. Nedsatt imulskontroll er heller ikke uvanlig, noe som fort ender i slosskamp. 0 Siter
Gjest lei av en viss f.... Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Ja. Jeg jobber på treningssenter og har sett adferdsendringer hos personer som har startet på anabole steroider. Nedsatt imulskontroll er heller ikke uvanlig, noe som fort ender i slosskamp. Ante meg dette. Blir revet mellom å være "snill", eller gå til politiet. Men når noen truer med å skyte så bør man vel gjøre noe, da er jo ikke vedkommende så fryktelig snill heller. 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Ante meg dette. Blir revet mellom å være "snill", eller gå til politiet. Men når noen truer med å skyte så bør man vel gjøre noe, da er jo ikke vedkommende så fryktelig snill heller. Det er ingen grunn til å la være å ta tak i en som velger å utvikle seg selv til en tikkende bombe etter min mening. 0 Siter
Gjest lei av en viss f.... Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Det er ingen grunn til å la være å ta tak i en som velger å utvikle seg selv til en tikkende bombe etter min mening. Enig, holder på å samle alt jeg og andre har av trusler vi har fått det siste året, så skal jeg en tur til polisen ja. Kjedelige greier, men må man, så må man. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.