Gjest Mørke lille hull Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Får masse selvmordstanker og tror det kommer seg av stress rundt meg,takler det ikke lenger og ønsker bare å komme vekk fra alt. Har liggende masse medisiner,er fristende å ta dem alle og sovne stille inn. Det som holder meg igjen er barna,vil ikke forlate dem. Men må bare si at jeg forstår veldig godt dem som ikke orker mer,livet er jammen en utfordring. Flere som har selvmordstanker? Når de blir så sterke som de er nå er det da fare for at jeg kommer til å gjøre noe dumt? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Dra til legen og få hjelp, det finnes medisiner som kan hjelpe deg å mestre dine depressive tanker. Å begå selvmord er den verste handlingen du kan begå mot barna dine, jeg gikk med slike tanker i flere år, før jeg kom til lege og ble sendt til psykiatrisk poliklinikk. Selvmordstankene kom pga dyp depresjon. Jeg er blitt nesten helt bra. Hilsen 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Om du har konkrete planer om hvordan du skal gjennomføre et evt selvmord, så bør du gå til legen, helst i dag, og få hjelp. Det finnes god hjelp.. og du skal ikke ha det slik. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.