Gjest wellbutrin Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg vet hvilke bivirkninger wellbutrin _ikke_ har, og derfor vurderer jeg å begynne på den. Mitt spørsmål er derfor; hvilke vanlige bivirkninger er det på denne medisinen? Hva er det en må være spesielt oppmerksom på? 0 Siter
Gjest wellbutrin Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 www.felleskatalogen.no Problemet er at der er ørten bivirkninger, og selv om de første oppramsede er de hyppigste, synes jeg det er greit å gøre hva som egentlig er de vanlige å få. Psykiatere og brukere vet ofte mer. Jeg sliter med søvn. Kanskje det gjør dem uheldige for meg. 0 Siter
Soulshine Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Problemet er at der er ørten bivirkninger, og selv om de første oppramsede er de hyppigste, synes jeg det er greit å gøre hva som egentlig er de vanlige å få. Psykiatere og brukere vet ofte mer. Jeg sliter med søvn. Kanskje det gjør dem uheldige for meg. Jeg synes felleskatalogen er mer nyttig i så måte, der står det listet mulige bivirkninger. Her inne vil du få andres erfaringer, men det betyr ikke at det blir dine erfaringer. Men du får sikkert noen svar på hva andre har opplevd uten at det har nevneverdig betydning for deg. 0 Siter
Gjest wellbutrin Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg synes felleskatalogen er mer nyttig i så måte, der står det listet mulige bivirkninger. Her inne vil du få andres erfaringer, men det betyr ikke at det blir dine erfaringer. Men du får sikkert noen svar på hva andre har opplevd uten at det har nevneverdig betydning for deg. Det er nå rart med det. Noen bivirkninger er ganske tydelige for enkelte medisiner. Psykiateren vet ofte hva som er topp fem. 0 Siter
Soulshine Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Det er nå rart med det. Noen bivirkninger er ganske tydelige for enkelte medisiner. Psykiateren vet ofte hva som er topp fem. De er listet under hyppige 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Nå er det ei god stund siden jeg brukte den, men mener å huske disse bivirkningene i starten: Søvnproblemer og mareritt, svetting, gira og etterhvert hypoman, sprang og syklet som f... land og strand rundt, fant liksom ingen ro. Men skal si jeg kom meg opp av depresjonen i en fart...;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Hyppigst er munntørrhet og innsovningsvansker. Pga det siste bør en ta medisinen om morgenen. 0 Siter
Helmi Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Har gått på Wellbutrin i et par uker nå og har ingen nevneverdige bivirkninger. Muligens noe munntørrhet. 0 Siter
Gjest lithium Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Heit enig med deg, ofte ok å høre andres erfaringer. Samtidig må man huske at de erfaringene behøver ikke bli dine. Jeg har gått på wellbutrin snart et år. Ingen bivirkninger, men ble hypoman på 300 mg. 0 Siter
Gjest wellbutrin Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Hyppigst er munntørrhet og innsovningsvansker. Pga det siste bør en ta medisinen om morgenen. Takk for svar. Er dette for de fleste i hovedsak startbivirkninger? Jeg sliter med innsovingen generelt, og da er dette kanskje ikke medisinen for meg likevel. 0 Siter
Gjest klokkeline Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Takk for svar. Er dette for de fleste i hovedsak startbivirkninger? Jeg sliter med innsovingen generelt, og da er dette kanskje ikke medisinen for meg likevel. Dette er bivirkninger som vil gi seg, ihvertfall gjorde det dette hos meg. Dette er den eneste AD jeg ville prøvd igjen om det skulle bli nødvendig. Få bivirkninger og mye virkning. GO for it!! 0 Siter
Gjest 1842 Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Det er nå rart med det. Noen bivirkninger er ganske tydelige for enkelte medisiner. Psykiateren vet ofte hva som er topp fem. kan få kramper av dem. Det er grunnen til at jeg ikke tør for jeg pleier å få de bivirknnger som er:0(( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.