Gjest Klokeline Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Hei! Jeg er ei godt voksen dame som i løpet av de siste 25 årene har hatt bulimi i større eller mindre grad. Har lest mye om denne lidelsen, men aldri klart å identifisere meg selv med de psykiske forstyrrelsene som er beskrevet om bulimi. Jeg har vært med på samlinger og terapigrupper, men har hele tiden følt meg veldig alene om hvordan JEG har hatt det. Jeg har aldri hatt noen form for angst, depresjoner eller destruktive opplevelser i barndommen som kan forklare hvorfor jeg overspiser og kaster opp. Derimot har jeg vel hele livet vært noe "karslig" - og hatt en del mannlige karakterer. Altså sannsynligvis en høy forekomst av mannlige testosteroner. Når jeg plutselig kom over studiet de hadde foretatt i Sverige - om bulimi og hormonforstyrrelser, ja da stemte alt mye bedre. Kan du si noe om hvilke p-piller som har best effekt i denne behandlingen? Vet du hvilke preparater de benyttet i studiet? 0 Siter
Cilien Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Kanskje du har PCOS (gjør et søk på nettet). Da er p-pillen Diane å anbefale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.