Gå til innhold

Bulimi pga hormonforstyrrelser...

Anbefalte innlegg

Gjest Klokeline

Hei! Jeg er ei godt voksen dame som i løpet av de siste 25 årene har hatt bulimi i større eller mindre grad. Har lest mye om denne lidelsen, men aldri klart å identifisere meg selv med de psykiske forstyrrelsene som er beskrevet om bulimi. Jeg har vært med på samlinger og terapigrupper, men har hele tiden følt meg veldig alene om hvordan JEG har hatt det. Jeg har aldri hatt noen form for angst, depresjoner eller destruktive opplevelser i barndommen som kan forklare hvorfor jeg overspiser og kaster opp. Derimot har jeg vel hele livet vært noe "karslig" - og hatt en del mannlige karakterer. Altså sannsynligvis en høy forekomst av mannlige testosteroner. Når jeg plutselig kom over studiet de hadde foretatt i Sverige - om bulimi og hormonforstyrrelser, ja da stemte alt mye bedre. Kan du si noe om hvilke p-piller som har best effekt i denne behandlingen? Vet du hvilke preparater de benyttet i studiet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314854-bulimi-pga-hormonforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...