Gå til innhold

Kjeder meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele dagen har vært et langt gjesp, uten sidestykke. Hva gjør en når en ikke er så psyk lenger, men har en psyk persons liv? Er liksom midt i mellom. Lyst å jobbe, men tør ikke helt vanlig jobb ennå.. tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deltidsjobb? Ev. under attføring?

Går på rehab, men behandler mener det er for tidlig med attføring..så nå går jeg mellom to ting da, og kjeeeder meg sånn..argh.

Skrevet

frivillighetssentralen?

Den er knapt fungerende her..nei, er helt tom i hodet.

Gjest mandolina
Skrevet

Går til et vikarbyrå og får en deltidsstilling i et avgrenset tidsrom.

Da får du prøvd deg i arbeidslivet, og kan kjenne på deg selv, hvor mye du orker å jobbe.

Hilsen og lykke til

Gjest klokkeline
Skrevet

Den er knapt fungerende her..nei, er helt tom i hodet.

Satse på en hobby?

Skrevet

Fjernstudie. Du kan velge et kurs med liten arbeidsbelastning.

Har du tips til noen gode fjernstudier da? God ide egentlig. Men hvor finner man ut hvor de har slike studier? Har studert litt før, så behøver ikke være nybegynner liksom....

Skrevet

Går til et vikarbyrå og får en deltidsstilling i et avgrenset tidsrom.

Da får du prøvd deg i arbeidslivet, og kan kjenne på deg selv, hvor mye du orker å jobbe.

Hilsen og lykke til

Var egentlig en god ide..men tror det må vente litt, kan bli for krevende nå, men kanskje om noen få mnd, tenker jeg.

Skrevet

Satse på en hobby?

Ja, hadde jeg bare visst hva jeg likte så...hmf..

Skrevet

Vet at det er noe som heter NKS, og noe som heter NKI... google those names.... lykke til, håper du finner noe tøft. =)

Thank U :)

Gjest klokkeline
Skrevet

Ja, hadde jeg bare visst hva jeg likte så...hmf..

Det er det vel bare du som kan finne ut av ja. Du vet kanskje litt om hva som engasjerer deg?

Skrevet

Du kan jo ikke jobbe overhodet om du skal ha rehabiliteringspengene dine. Da må du over på attføring. Studier derimot, det godtar de på rehab. Bare det ikke er over 50% arbeidsbelastning (15 studiepoeng per semester).

Okei, greit å vite..ja har lyst å ta et studie..sitter her og surfer nå:)

Skrevet

Det er det vel bare du som kan finne ut av ja. Du vet kanskje litt om hva som engasjerer deg?

Jo, men er så mye at jeg ikke klarer bestemme meg :-S

Skrevet

Man legger kanskje en plan :-).... forsøk deg fram med noe som du føler har en passe terskel i fht hvor du er akkurat nå. Det vet egentlig bare du..Kanskje betyr det en deltidsjobb? Eller kanskje betyr det å oppsøke f.eks frivillightessentralen og komme litt i gang på den måten først?. Hvis det finnes tilretteleggere der hvor du bor kan du kanskje snakke med dem?...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...