Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en ganske så fattig alenemor som er minst 30 kg overvektig. Blir mye ferdigmat og junkfood da dette er billigere enn sunn mat - etter min noe dårlige erfaring.

Er det noen av dere som kunne være så snille å tipse meg om hvordan jeg kan spise sunnere og med mindre karbohydrater uten at det koster skjorta? Det hadde jeg satt umåtelig stor pris på... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314893-tips-p%C3%A5-rimelig-lavkarbo-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd at ingen av alle de altviterne her inne har kommet med svar til deg. Du må prøve å spise mye frukt og grønf, Viss du ser i oppskrifter, så ser du at det ikke er så dyrt med "ordentlig sunn mat. Det kan være en god ide å lage meny for en uke igangen, når du sitter hjemme etter at du er god og mett. Sriv da meny utifra gode oppskrifter, Har prøvd dette selv, og sparer mye penger, og det er mye sunnere.

Håper dette vil hjelpe deg

Hilsen Gunda

Se "lavkarbo.no" - mange oppskrifter, både dyre og billige. Ellers er det jo mye grønnsaker i lavkarbomaten. Og kjøtt kan jo være både kylling og kjøttdeig. Selv kjøper jeg ofte påleggskinke og picnicskinke. Og selvfølgelig _tunfisk_ og makrell i tomat da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...